23
آبان

تسخیر ذهن به معنای تقدیم کرامت و عزت...

امروزه متاسفانه شاهد زندگی‌های «پارتنری» هستیم، زندگی‌هایی که طرفین هیچ تعهد اخلاقی و حقوقی نسبت به یکدیگر ندارند.شکستن مرزهای عفاف خانواده برابر با شکستن مرزهای اخلاقی در جامعه است، در واقع صدها شبکه‌ ماهواره‌ای بر روی حیازدایی کار می‌کنند و اگر حیا از رفتار آدم زدوده شد، یقینا انسان به سمت رفتارهای ناهنجاری و غیراخلاقی سوق می‌‎یابد.

اولین روزنه طعمه برای به مقصود رسیدن عفاف‌زدایی و حیازدایی در شبکه‌های ماهواره‌ای و برنامه‌ریزی‌های دشمن از روزنه زن است آنها می‌گویند اگر زن را درست نشانه بگیریم، به مقصود خواهیم رسید. اگر جامعه‌ای از سلامت روحی و فکری برخوردار نباشد، قطعا آن جامعه را می‌توان به بن بست سیاسی و اقتصادی کشاند فردی که سالم نباشد، هر کار ناهنجاری را از او می‌توانیم شاهد باشیم.

برنامه‌ریزی جهان غرب در جهت هویت زدایی، دین زدایی، خانواده‌ ستیزی و خانواده گریزی است و بر اساس این محورها به تولید فیلم و برنامه‌ می‌پردازند.هدف از ایجاد فیس بوک برای غرب این است که با عکس‌های ارسالی بفهمد که ذهن و فکر مردم به کدام سمت است که از آن سمت به ایران ضربه وارد کنند.
باید دقت کنیم که دشمن از طریق رسانه‌ها به شکلی نرم ذهن‌های ما را تسخیر می‌کنند؛ باید مواظب باشیم که اگر ذهنمان به تسخیر درآمد، کرامت و عزت وطن‌مان را هم میتوانیم، تقدیم کنیم.باید از رسانه‌ها در جهت مفید استفاده کرد، مخصوصا قشر دانشجو و طلبه در جامعه اولویت دارند، باید اطلاع یابی درست از موضوعات داشته باشیم باید درست تحلیل کنیم تا اطلاعات درست و صحیحی در اختیار دیگران بگذاریم .

برچسب زدن یکی از این اهداف است؛ از واژه‌هایی که بار معنایی منفی دارند به مردم و کشور خاصی می‌چسباند و به انها نسبت می‌دهند.از دیگر ابزارهای مهم مورد استفاده دشمن در جنگ نرم که بیشتر مورد استفاده شبکه‌های ماهواره ای است؛ بحث شایعه است. تاکتیک بعدی تاکتیک قطره چکانی است؛ یعنی اطلاعات را به صورت یکجا نمی‌دهند و به صورت تیکه تیکه در اختیار ما قرار می‌دهند و مردم را تشنه شنیدن خبر و وابسته به منبع خبری می‌کنند و حساسیت‌ها سنجیده می‌شوند.تاکتیک بعدی حذف و سانسور است، سانسور در مواقعی خوب است و در بعضی مواقع بد است و بار منفی دارد، سخنرانی بعضا از شخصیت‌ها که توسط بعضی رسانه‌های غربی سانسور شده و به صورتی پخش می‌شود که به نفع آنهاست.

فرهنگ‌سازی در جامعه ضرورت دارد ما قطعا نمی‌توانیم معادل هزینه‌ای که غرب برای تغییر فرهنگ جامعه ایران از طریق ساخت سریال‌های مختلف صرف می‌کند برای ساخت فیلم هزینه کنیم تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که جامعه در مقابل پدیده ماهواره واکسینه شود و بتواند از خود دفاع دینی و معرفتی کند.



free b2evolution skin
نظر از: زینتا [عضو] 

سلام فقط آفرین

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون
موفق و موید باشید

1393/09/01 @ 16:42
نظر از: احمدي [عضو] 

سلام دوست عزیز و گرامی
نوشته خوبی بود، باتوجه به اینکه امروزه ماهواره در جامعه بسیار زیاد شده و اکثریت ازآن استفاده میکنند.
در پناه حق
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتان

1393/08/30 @ 13:00
نظر از: محبوبه عظیم زاده آرانی [عضو] 

سلام
انتخاب شما را به عنوان وبلاگ فعال و نمونه تبریک می گویم
امیدوارم شاهد موفقیتهای دیگر شما در عرصه علم و فرهنگ ودین باشیم .
التماس دعا
کریمه

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون عزیزم
ان شا الله
موفق و موید باشید

1393/08/24 @ 18:52
نظر از: یارانجمنی [بازدید کننده]
یارانجمنی

طرح تربیت پاسخگو به سوالات و شبهات دینی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه فرهنگی نجم الهدی با آدرس http://mfnh.ir/ مراجعه فرمایید.

پاسخ:
ممنون عزیزم بابت اطلاع رسانی

1393/08/23 @ 21:13


فرم در حال بارگذاری ...