4
آذر

فرزند پروری جایگزین فرزند آوری

متأسفانه امروز برخی در داخل کشور از مواضع دشمن در مباحث فرهنگی مراقبت می‌کنند که می‌توان بحث اشتغال، تحصیلات عالیه و همگام سازی حق زنان و مردان از جمله مواضع این افراد دانست. مسئله اشتغال و تحصیلات عالیه زنان از جمله مواضعی است که دشمن به خوبی روی آن در کشور کار کرده است . همسان سازی حقوق زنان و مردان و رسیدن به جایگاه اجتماعی بالا برای زنان متأسفانه در کشور آنقدر جدی شده است که حتی برخی زنان مومن نیز گمان می‌کنند رسیدن به این دستاورد‌ها ره آورد رشد و پیشرفت است. این در حقیقت‌‌ همان هواپذیری فرهنگی مدنظر مقام معظم رهبری است . ما باید فرهنگ تربیت و فرزندپروری را جایگزین فرهنگ فرزندآوری کنیم زیرا امروز بسیاری از خانواده نگران مسئله فرزندپروری هستند تا فرزندآوری زیرا دنیای کنونی را بستر نامناسبی برای تربیت فرزندان خود می‌دانند.متأسفانه ما دچار برخی خطاهای‌شناختی در بحث فرزندپروری شده‌ایم به نحوی که فکر می‌کنیم تمام زحمات تربیت فرزند را خود باید به دوش بکشیم.باید به طور جدی از طریق رسانه‌های فرهنگی موضع دشمن را بزنیم  و این تفکر که هر چه تعداد فرزندان کمتر باشد دغدغه مادر و پدر کمتر است تفکری لیبرالیستی است زیرا اسلام توصیه به فرزندآوری در میان مسلمانان دارد.

ادامه مطلب را از دست ندهید دوست عزیز

صفحات: 1·


free b2evolution skin
نظر از:  

سلام دوست من
این دست مطالب واقعا مورد نیاز است
نیاز است که عمارهایی بیایند و روشنگری کنند
ولی به نظر من ریشه این دست مشکلات این است که درد دین نداریم و دردهای بی محتوا جای دردهای پرمحتوارا که باعث رشد انسان می شود را گرفته است
منظر نگاه سبزتان هستم

1393/09/04 @ 13:12
نظر از: سرشار [عضو]

با سلام .مطلب خیلی مهمی را بیان کردید.فرزندان نعمت های بزرگ خداوندند که متاسفانه اغلب زوج های امروزی از این امر غفلت می کنند.چند زوج جوان در اطراف خود می بینید که اصلا حاضر نیستند بچه دار بشن؟!!!چه اشتباه بزرگی!

1393/09/03 @ 14:40
نظر از: طاهر [عضو] 

مطلب بجا و عالی بود…..ممنون

1393/09/03 @ 13:56


فرم در حال بارگذاری ...