23
تیر

جملات قصار طلبگی1

** حضرت ابوالفضل علیه السلام و … زیرا برخی به خاطر دیدن شترها و … به مراسم می آیند و بعضی به خاطرچیزهاي دیگر … تا ان شاء الله تعالی هریک به طریقی هدایت شوند.

** باید حرف عالم ربانی راگوش داد نه اینکه خودسرانه عمل کنیم .

** انسان باید به فکرِ دیگران هم باشد . شیعه هم می خورد هم می خوراند ، هم می پوشد هم می پوشاند و…

** یک بت پرست دائماً می گفت یا صنم یا صنم . یک بار اشتباها گفت : ” یا صمد ” ناگهان از اطرافش شنید لبیک لبیک لبیک

** وحدت وجود یعنی هر کسی هر چیزي دارد مال خداست .

** عجیب نیست که بعضی از علما نمی گویند (( الله اعلم . )) بلکه می گویند (( الله یعلم . )) ، براي اینکه الله اعلم یعنی خدا بهتر می داند ولی من هم چیزي می دانم ، از این کلمه بوي علم نمی آید . کتاب هاي علمی تکرار ندارد ولی قرآن تکرار دارد ، تکرار در کتبِ علمی سودمند نیست ولی در قرآن تکرار سودمنداست . یکی از معجزات قرآن اسلوب خاص آن است و ربطی به کلام بشر ندارد ، هر کس به این اسلوب آشنا باشد می بیند که این کلام بشر نیست.

** سیر بیکران من الله و الی الله و فی الله تمام شدنی نیست . ما مسافریم و مسافر ابدي هستیم باید توشه هایی مطابق سفرمان جمع کنیم ، ما قرآن داریم پس دستمان پر است ، قرآن قرآن، علیکم بالقرآن ” کتاب انزلنا الیک لتخرج الناس
…”
** قرآن یک کلمه (( لن تفعلوا )) دارد که همه را به زانو در می آورد . یعنی این که ابداً نخواهید توانست مثل قرآن را بیاورید و دانشمندان درطول قرن ها نتوا نستند که یک آیه مانند آن را بیاورند . اعجاز قرآن دراین یک کلمه است خدا نمی فرماید که ما نمی گذاریم مثل قرآن را بیاورید ، بلکه می گوید شما نمی توانید مثل قرآن را بیاورید .

لازم به ذکر است که اکثر جملات قصار طلبگی فوق ، از بیانات شیرین و
جذّاب استاد أمجد می باشد .

www.karimigonabadi.ir


free b2evolution skin
نظر از: *مهدی یار* [عضو] 

سلام چشم ممنون ازتوجهتون.التماس دعا

1393/04/24 @ 00:17


فرم در حال بارگذاری ...