2
خرداد

معاشرت با رسانه نا اهل


باید پذیرفت که در دنیای امروز، رابطه افراد با رسانه ها از نوع همنشینی و معاشرت است. وقتی ما یک رسانه را برای استفاده انتخاب می کنیم ، در حقیقت گردانندگان آن رسانه را برای معاشرت و همنشینی برگزیده ایم. هر چند که رویکرد ما به یک رسانه منتقدانه هم باشد، رفته رفته این معاشرت بر افکار ما تأثیرگذار خواهد بود.
به غیر از این ها از نگاه علمی هم، در مباحث روانشناسی اجتماعی، برای ایجاد تغییر در افراد یک فرآیند سه مرحله ای تعریف می شود. در این فرآیند همه چیز از شناخت آغاز می شود. افراد در مرحله اول نسبت به یک موضوع آگاه می شوند و در مورد چند و چون آن شناخت پیدا می کنند. رفته رفته این شناخت، نگرش افراد را تغییر می دهد. با تغییر نگرش، رفتار های جدید پدید می آید.


free b2evolution skin
نظر از: سرباز مهدی (عج) [بازدید کننده]
سرباز مهدی (عج)

سلام وبلاگ خوب و با ارزشی دارید موفق باشید

1393/03/03 @ 18:50


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم