18
آذر

مهمان ناخوانده !

استرس یعنی عدم آرامش درونی و این نبود آرامش به خاطر تلقین افکار ناامید کننده ای هستند که خودمان باعث می شویم در ذهنمان رخنه کنند . ما باید به این مطلب یقین داشته باشیم که هیچ چیز نمی تواند روی ما اثر بگذارد، مگر اینکه در ذهنمان رخنه کرده باشد هیچ چیز… بیشتر »

free b2evolution skin
18
آذر

مدیریت معنوی

سالروز شهادت امام عسکری وآغار دوره امامت ولی عصر عج،فرصتی است برای تاملی بیشتر در امر هدایت و مدیریتی که توسط امام ع صورت میگیرد.اگر قرار براین است که جهان در همه ادوارتاریخ در بستر قرب حق حرکت کندو اگر همیشه در برابر جریان حق،تدابیرشیطان بوده و هست… بیشتر »

free b2evolution skin
16
آذر

بهشت نقد!

بهشت! مطلوب همیشگی آدمی! برخی میفروشند! برخی میخرند! حتی به قیمتهای گران! و خیال خودشان را راحت میکنند!....اما براستی بهشت آدمیان چگونه حاصل میشود؟ آیا این بهشت و جهنم در فاصله ای دوردست از ماست؟البته تردیدی در این نیست که مطابق وعده حتمی قرآن، قیامت و… بیشتر »

free b2evolution skin
16
آذر

متاع غرور!

دربسیاری از آیات قرآن از دنیا به متاع غرور یاد شده است.گویا اساس دنیا بر فریب استوار شده است.این فریب از راههای مختلف صورت میگیرد اما یک وجه مشترک در همه آنها هست و آن دورشدن از حقیقت درون خویشتن است.یکی از این راهها فریب از طریق عناوین و القاب ظاهری… بیشتر »

free b2evolution skin
16
آذر

​از همین الان شروع کن!

از همین الان شروع کن! زندگی فرصتی است کوتاه برای حرکتهای بزرگ.اگر گمان کنیم که فرصت طولانی است قدمی برنخواهیم داشت.بسیارتجربه شده که زود دیرمیشود! چشم بهم میزنی بسیاری از فرصتهای طلایی را از دست داده ای.طلایی از آن جهت که توان و قدرت تو از زمانی به بعد… بیشتر »

free b2evolution skin