26
اسفند

#کوله_پشتی_من

دعوت به چالش #توشه_های_من_کوله_پشتی_من بهار بهانه‌ایست برای تغییر و شکوفا شدن دوباره. زندگی‌ای که پس از ماه‌ها خزان و زمستان، جانی دوباره میگیرد. طبیعت یک صدا و یک دل تن به زندگی‌ای دوباره می دهند و آغاز میکنند. آغازی پر از طراوت، شادابی و زیبایی… من و… بیشتر »

free b2evolution skin
25
اسفند

باغبان عمرت باش...

آب اگر گذرش به گلها برسد، می‌تواند تبدیل به گلاب شود اما اگر با آلودگی‌ها همراه شد تبدیل به فاضلاب می‌شود. انسان دقیقا ویژگی آب را دارد. کسانی هستند در این عالم که نقش گلها را بازی می‌کنند البته به استثنای کسانی که تظاهر می‌کنند و اگر کسی با این آدم‌های… بیشتر »

free b2evolution skin
23
اسفند

خاستگاه قرآنی خطبه فدکیه

به سه طریق قابل تحقق است که فدک سهم فاطمه زهرا سلام الله علیها است. 1- ذی القربی( آیه 7 سوره حشر) 2- بخشش: هر کسی می تواند مالش را ببخشد.(آیه 38 سوره روم) 3- ارث: فدک در دست پیامبر بوده و به صورت ارث به فاطمه زهرا سلام الله رسیده است.(آیه 11- سوره نسا) بیشتر »

free b2evolution skin
22
اسفند

پاسخ کوبنده به غاصبان

داستان غصب فدک و بهانه های غاصبان، حضرت فاطمه سلام الله علیها در پاسخ کوبنده ای به غاصبان فدک فرمود: آری شما ناقه ی خلافت را در اختیار گرفتید و حتی این اندازه صبر نکردید که رام گردد و تسلیم تان شود. ناگهان آتش فتنه ها را بر افروختید و شعله های آن را به… بیشتر »

free b2evolution skin
22
اسفند

خشم خدا از غضب فاطمه

  رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به فاطمه سلام الله علیها فرمود: خدا برای غضب تو، غضب می کند و برای خشنودی تو خشنود می شود.( کلمه الغرا فی تفصیل الزهرا، سیدعبدالحسینشرف الدین، ص212) این حدیث را سنی و شیعه قبول دارند. بر طبق این حدیث هر جا فاطمه سلام… بیشتر »

free b2evolution skin
21
اسفند

محتوای مصحف فاطمه سلام الله علیها

جابربن عبد الله انصاری می گوید: خدمت فاطمه سلام الله علیها دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم رسیدم، دیدم در مقابلش لوحی است و به قدری می درخشدکه چشم ها را خیره می کند و در آن دوارده نام است. سه نام در ظاهر و سه نام در داخل و سه نام در آخر و سه نام… بیشتر »

free b2evolution skin
21
اسفند

استقامت برای رسیدن به هدف

حضور فاطمه سلام الله علیها در صحنه های سیاسی و اجتماعی باعث می شدکه او با درد ها و درمانها آشنا شود. وقتی دختران جوان سرگرم تفریح بودند، این دختر دانا و فداکار همه ی آسایش و خوشی خود را به پدر و اجتماع بخشید و از ابتدای زندگی بار سنگین مسیولیت را بر… بیشتر »

free b2evolution skin
21
اسفند

نیایش فاطمه سلام الله علیها

مکتب فاطمه سلام الله علیها مکتب عشق و عرفان است . عرفان فاطمه ، اشراق ملکوت و بازتاب وحی بر آینه ی دل عرشی اوست. چنان که فاطمه سلام الله علیها فانی در عشق و محبت خداوند است. آنگاه که پدر به او می گوید: فاطمه جانم! اینک جبرئیل در کنار من است و از سوی… بیشتر »

free b2evolution skin
21
اسفند

حضرت زهرا مصداقی از آیه نور

 در شان نزول آیه_ی 35 سوره نور آمده است که: این چراغ روشن و روشنگر در خانه هایی است که خدا اجازه داده است که مقام آنها اوج گیرد و نام اودر آنها به عظمت و یکتایی برده شود. از حضرت امام کاظم علیه سلام از تفسیر این آیه پرسیده شد که:  كَمِشْكَاةٍ فِيهَا… بیشتر »

free b2evolution skin
21
اسفند

کوثر بهشتی

«خدای متعال دو چیز به پیغمبر(ص) داده است که سرآمد همه نعمت ها و خیرات است: قرآن و اهل بیت(ع). همه مقامات قرآن و مقامات اهل بیت(ع) در وجود مقدس حضرت زهرا(س) در این عالم تنزل پیدا کرده اند. در روايات، ليله القدر ـ که ظرف نزول قرآن است ـ به حضرت فاطمه… بیشتر »

free b2evolution skin
14
اسفند

عظمت فاطمه زهرا سلام الله علیها

سخن گفتن از شخصیتی که دارای عظمتی ویژه و پرورشی نمونه و حضوری همه جانبه در تمتم جهات انسانیت است ، عشق و عجز را به همراه خود می آورد ، زنان مطرح در قران هز یک شاخص های ویژه ای داشته اند و فاطمه سلام الله علیها خود به تنهایی همه آن شاخص ها را با خود به ه… بیشتر »

free b2evolution skin
2
اسفند

دلتنگی انگلیسی ها در کلام رهبری...

رهبر انقلاب: رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران. یک روزی بود که پادشاه کشور وقتی میخواست تصمیم مهمّی بگیرد، سفیر انگلیس را صدا… بیشتر »

free b2evolution skin