31
اردیبهشت

دیپلماسی غرب منادی آزادی...!!

چند سالی است که منطقه آسیای شرقی شاهد ناامنی، برادرکشی و حضور متجاوزان متحجری است که با پرچم سیاه جاهلیت و به نیابت از استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار، دست به جنایت هولناکی زده اند که نه در وصف قلم گنجد و نه در حیطه عقل، که با جنایات خود… بیشتر »

free b2evolution skin
29
اردیبهشت

لزوم داشتن سواد رسانه ای طلاب...

حضور طلبه‌ها و علما برای خنثی کردن توطئه دشمنان در رسانه‌ها یک ضرورت است.باید پیام دین را به زبان روز به اقشار مختلف منتقل کرددر زمینه جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن طلبه‌ها در کنار سایر اقشار مختلف جامعه در خنثی کردن توطئه دشمن گام برمی‌دارند، بنابراین… بیشتر »

free b2evolution skin
29
اردیبهشت

سکولار کردن دانشگاه ها ...

از جمله  آسيب هایی که دشمن در محيط دانشگاه آن را مي پروراند  شبهه افكني در زمينه معرفت دینی  است. این  آسیب بزرگی است که دانشگاه های ما را تهدید می کنند و همه دلارهای آمریکا صرف این موضوع می شود. دانشجویان مراقب سرمایه گذاری های دشمنان در فضای دانشگاهی… بیشتر »

free b2evolution skin
12
اردیبهشت

مهدی در انتظار شیعیان حقیقی علی علیه سلام

 أين مثل مالك؟ ‌أين عمار؟ أين ذوالشهادتين؟ كجاست مثل مالك؟ كجاست عمار؟ كجاست ذوالشهادتين؟ ديرگاهي پيش بود كه صداي گلايه علي (ع) در حد فاصل كوفه و شام برخاست.آن هنگام كه مالك اشتر و عمار و ذوالشهادتين، يعني ياران صديق علي (ع) به شهادت رسيده بودند و علي… بیشتر »

free b2evolution skin
11
اردیبهشت

اعتکاف یعنی نقطه سر خط...

در مراسم معنوی  اعتکاف انسان بسیار به خداوند خود نزدیک شده و با معبود خود به راز و نیاز پرداخته و به درگاه لایزال الهی استغفار می نماید. اهمیت و ارزش اعتکاف به قدری بالاست که پیامبر اکرم(ص) به خاطر واقع شدن جنگ بدر در ماه رمضان، فرصت انجام اعمال اعتکاف… بیشتر »

free b2evolution skin
3
اردیبهشت

«چگونه می‌توان شوهر خود را به‌مهری مستمر و عمیق آلوده‌ گرداند؟!»

نقش زن در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است. در گذرگاه‌های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان؛ هم در زندگی‌های پایدار و هم در زندگی‌های مترلزل و فرو ریخته شده، به چشم می‌خورد . این امر خود نشان‌گر اهمیت مسئولیت خطیر زنان در عرصه ی حفظ ، تداوم… بیشتر »

free b2evolution skin