29
تیر

وظیفه ما در شب قدر

  شب قدر از دو جهت برای ما گرامی است. و ما هم غیر از این دو عنصر محوری چیزی نداریم؛ و این شب می تواند جامع آن دو عنصر محوری باشد. یکی جریان «قرآن» است و دیگری جریان «عترت».این همان ثقلین و دو وزنه وزین است که رسول اکرم(ص) از طرف ذات اقدس اله به جوام… بیشتر »

free b2evolution skin
24
تیر

مهم‌ترین نمودهای دشمن درونی

دشمنان معرّفی شده در قرآن 1ـ دشمن درونی در واقع دشمن درونی و داخلی، بدترین و خطرناک ترین دشمن است. زیرا در لباس دوست ظاهر می‌شود و به سختی می‌توان او را شناخت. چنین دشمنی اثرش مخفی تر و ضرباتش هلاک کننده‌تر است. مهم‌ترین نمودهای دشمن درون… بیشتر »

free b2evolution skin
24
تیر

شهید مطهری حتی بر مجلات هم حاشیه می نوشت

آقای حداد عادل : استادم شهید مطهری دانشگاه نرفته بود و تحصیل کرده حوزه بود اما من هرگاه به سراغ او می رفتم انبوهی از کتاب را اطراف او می یافتم. او روح و جانش متصل به کتاب بود. وقتی کتاب های تازه خوانده شده اش را به من نشان می داد و من آنها را ورق… بیشتر »

free b2evolution skin
23
تیر

جملات قصار طلبگی1

** حضرت ابوالفضل علیه السلام و ... زیرا برخی به خاطر دیدن شترها و ... به مراسم می آیند و بعضی به خاطر چیزهاي دیگر ... تا ان شاء الله تعالی هریک به طریقی هدایت شوند. ** باید حرف عالم ربانی راگوش داد نه اینکه خودسرانه عمل کنیم . ** انسان باید به فکرِ دیگر… بیشتر »

free b2evolution skin
20
تیر

عروسی منهای گناه

به دلیل درخواست دوستان سعی شد مطالبی را جمع آوری کنم تا راهگشا برای عزیزانی باشه که با تصمیم آگاهانه و به جا و خداپسندانه بدون هیچ تردیدی عروسی اسلامی را  برای شروع زندگی مشترک انتخاب کنندو مردم و اطرافیان هم با دیدن چنین مراسم عروسی بدون گناهی اما شاد… بیشتر »

free b2evolution skin
20
تیر

پیشنهادی برای عروسی اسلامی...

پیشنهاد ما این است که به این قضیه از زاویه ی دیگری نگاه کنیم.و این طوری بگوییم: عروس و دامادی که یک عمر در مجالس دینی ،ظاهر خادم و عاشق و عارف داشته اند،کسانی که مدعی عشق به حضرت علی و فاطمه (علیهما السلام)بوده و هستند،و... اکنون جای آن نیست که در یک… بیشتر »

free b2evolution skin
20
تیر

یک شب هزار شب نمیشه (طرح مساله)

هر عروس و دامادی برای مجلس عروسی خود از ماهها قبل خوابها دیده اند و دوست دارند که به بهترین شکل ممکن که در توان دارند برای این شب به یاد ماندنی سنگ تمام بگذارند. خیلی از خانم های دور و نزدیک فامیل این عقیده را دارند که یک شب که هزار شب نمی شه! و به… بیشتر »

free b2evolution skin
17
تیر

در مقابل تبلیغات منفی دشمنان، میدان را خالی کردیم

  محمد النور زاکی یکی از فعلان فرهنگی از کشور سودان نیز طی سخنانی گفت: من به نیابت از مردم آفریقا به شما سلام می کنم به نام شهدای انقلاب اسلامی که باعث شدند که از یک میلیون شیعه آفریقا پیش از انقلاب به بیش از 150 میلیون شیعه در آفریقا رشد پیدا کند. الن… بیشتر »

free b2evolution skin
17
تیر

نقش روزه در ساختار فرد وجامعه

  نقش روزه در ساختار شخصيت فردي انسان: 1 -حاصل نمودن تقوا: يکي از مهمترين اثر روزه، متقي ساختن بندگان بيان شده است . 2--تربيت روحي 3--تربيت اخلاقی 4-تربيت نفس و ارتقاي آن به نفس مطمئنه 5-ارتقاي ايمان به در جه ي 100 % 6-آمادگي براي مبارزه با خواهش… بیشتر »

free b2evolution skin
16
تیر

ای فرزند آدم...

ای فرزند آدم ... در شگفتم چگونه تو با مردم انس می گیری و به دیگران دل می بندی در حالی که می دانی تنها خواهی مُرد و می دانی تنها در قبر خواهی خفت و تنها در پیشگاه من خواهی ایستاد و تنها حساب پس خواهی داد؟ آیا اندیشیده ای چقدر تنها خواهی بود؟… بیشتر »

free b2evolution skin
16
تیر

دلگیرم از زمین خدا...

خدا خودت دیدی که امروز بادیدن این عکس چی به سرم اومد...هنوز قلبم درد میکنه...آخه به اینا میگن آدم؟؟؟:'( خدا اینا همون آدمایین که تو آفریدی؟باورم نمیشه... لعنتیا به شما میگن آدم؟؟؟؟حالم داره از آدما بهم میخوره... خدا این همون زمینیه که تو آفر… بیشتر »

free b2evolution skin
14
تیر

بای ذنب قتلت ؟ به کدامین گناه کشته شدند؟؟

شیعه مظلوم بود، مظلوم است و مظلوم خواهد ماند.فرقی نمی‌کند در مدینه و کوچه‌های بنی هاشم سیلی به صورت دختر پیامبر (صلی الله علیه واله)و همسر امیرالمومنین (علیه السلام) بزنند، یا در کوچه‌های بحرین، مصر، پاکستان، عراق، عربستان، سوریه و در جای جای این جها… بیشتر »

free b2evolution skin
14
تیر

شباهت داعش با آنچه درباره آخر الزمان گفته شده...

علائمی که برای آخرالزمان در روایات گفته شده، برخی قطعی هستند و برخی خیر... همچنین این علائم را با قاطعیت نمی‌توان بر افراد و اتفاقات تطبیق داد و صرفا می‌توان درباره شباهت‌های آنها با آنچه در روایات هست، صحبت کرد. احادیث علائم قبل و هنگامه ظهور در… بیشتر »

free b2evolution skin
12
تیر

عدم استفاده ازعبارات مثبت مخرب برای کودکان

10چیزی که نباید به کودکانمان بگوییم! رفتار ماست که شخصیت فرزندانمان را شکل می دهد و استفاده از اصول روانشناسی در تربیت کودکان باید مد نظر هر پدر و مادری باشد . شما در برابر او مسئول هستید ، پس وقت بیشتری بگذارید و نکات زیر را به خاطر بسپارید. تحقیق… بیشتر »

free b2evolution skin
12
تیر

روزه داریت مقبول رزمنده دلاور...

در این روزهای گرم تابستان و آغاز ماه مبارک رمضان، برادران رزمنده ی روزه دار در جبهه ی نبرد با تکفیری ها در سوریه و عراق و لبنان را از دعای خیر فراموش نکنید. بیشتر »

free b2evolution skin
12
تیر

رمضان در کاشان

خانه تکانی و غبارروبی مساجد از جمله رسوم قدیمی مردم کاشان در آستانه حلول ماه مبارک رمضان است که با آداب خاصی انجام می‌گیرد. قبل از آمدن ماه رمضان زنهای خانه دار اقدام به تهیه انواع ترشی ها و مرباها می‌کنند تا در مواقع افطار و سحری از آن استفاده کنن… بیشتر »

free b2evolution skin
11
تیر

پینوکیو رییس جمهور آمریکا!!

تو از دار دنیا دو دختر داری که خیلی خوب در حقشان پدری می کنی. دنیا درک می کند : که اگر هم دستور ارسال اسلحه به سوریه را برای تروریست ها صادر می کنی از روی نوعدوستی و به این دلیل است که دخترکان سوری را نیز همچون دخترکان خودت دوست داری. هی باراک تو… بیشتر »

free b2evolution skin
10
تیر

دانلود کلیپ صوتی ویژگی های ماه مبارک رمضان

ماه رمضان ردیف توضیحات دانلود حجم (KB) زمان 1 ویژگی های ماه رمضان قسمت اول 7,009 00:39:52 2 ویژگی های ماه رمضان قسمت دوم 6,434 00:36:35 بیشتر »

free b2evolution skin
10
تیر

تنها در این شهر میشود حقیقت دنیا را دید...

کتاب حاضر بر اساس سخنرانی های مختلف حجت الاسلام پناهیان پیرامون ماه مبارک رمضان که از میان سخنران یهای مربوط به «ده سال اخیر » شناسایی شده اند، تنظیم شده است و پس از انجام اصلاحات و بازنگری نهایی توسط ایشان، آمادۀ عرضه شده است. کتاب «شهر خدا » را نباید… بیشتر »

free b2evolution skin
10
تیر

خدای ماه رمضان....

چه جمله ای می تواند از این جمله خاص تر باشد؟ کدام جمله زیباتر از این سراغ دارید؟ چه تیتری ازین زیباتر است؟ "اللهم رب شهر رمضان"... خداوند صفات زیادی دارد. از حد و حساب خارج است و عقل و درک ما نمی رسد به این صفات بی نظیر اما انگار در این میان یک… بیشتر »

free b2evolution skin
3
تیر

نمایش دست قهر و قدرت خدا بر بالای سر برج میلاد تهران!

اما چرا باید در شـهر تهران این اتفــاق بزرگ و نادر و عظیـم رخ دهد و حتی خسارات مالی و جانی بسیاری نیز از خود به جای بگذارد؟ اگر به شـهر تهران و روح حـاکم بر این شــهر که متاسفانه روز به روز نیز بر شـدت و وسـعت آن نیز افــزوده شود بنـگریم در می یابیم… بیشتر »

free b2evolution skin
3
تیر

ورود امام زمان عج اکیدا ممنوع!!

یک هفته بود کارتهای عروسی روی میز بودند هنوز تصمیم نگرفته بود چه کسانی را دعوت کند لیست مهمانها و کارهای عروسی ذهنش را پر کرده بود... بر… بیشتر »

free b2evolution skin