1
مهر

گول نخورید ونجیب بمانید..

« اگر ما می خواهیم در مورد مسئله زن، درست فکر کنیم و درست حرکت کنیم و دچار خطا نشویم باید ذهنمان را از حرف های کلیشه ای فرآورده غربی ها به کلی خالی کنیم. غربی ها نسبت به مسئله زن بد فهمیدند، بد عمل کردند و همان فهم بد و غلط و عمل گمراه کننده و مهلک خودشان را به صورت سکه رایج در دنیا کردند.» مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

زن غربی پریشان و پشیمان است اما مجبور است ادای شادبودن را درآورد

زن غربی هویتش به تاراج رفته و گرفتار ظلمی گردیده است که یارای رهایی از آن را ندارد

ظلمی که «جوانا فرانسیس» نویسنده و روزنامه نگار زن آمریکایی به صراحت به آن اذعان کرده است . این زن مسیحی چند سال پیش به زنان مسلمان لبنان که در زیر آماج بمباران اسرائیل بودند نامه می نویسد و با رشک بردن به عفت و حیا و نجابت زنان مسلمان و بر شمردن ظلم بزرگی که به زنان غربی شده است از زنان مسلمان می خواهد در دامی که غرب برای آنان گسترده است گرفتار نشوند و به جای تقلید از زن غربی ،حافظ عفت و نجابت خود باشند.

این نویسنده آمریکایی در بخشی از این نامه می گوید: « ما زنان غربی شستشوی مغزی داده شده ایم که باور کنیم شما زنان مسلمان مورد ظلم واقع شدید. اما در حقیقت این مائیم که مورد ظلم واقع شده ایم، برده مُدهایی هستیم که پستمان می کند، نسبت به وزن و انداممان عقده ای شده ایم و گدای محبت مردانی هستیم که نمی خواهند رشد فکری یابند…در اعماق وجودمان می دانیم که سرمان کلاه رفته است.»

متن کامل نامه در ادامه مطلب آمده است.

صفحات: 1·


free b2evolution skin
نظر از: حيدري [عضو] 

سلام علیکم
مطالب قشنگی دارید.همچنین زیبا ارائه شده.
ما برای ترویج حجاب کاری به نام چادر برای بچه ها تولید کرده ایم .همچنین کارهای حدیثی برای کودکان داریم که در حال تولید است . نمونه هایی از آنرا در وبلاگ بهار قرار داده ایم و از آنجایی که مشورت کار را پربارتر می کند از دوستانی که دغدغه دین دارندو برایشان ترویج آن مهم است می خواهیم تا نسبت به کارها نظر بدهند تا کارمان با کیفیت بهتری تولید شود.
خوشحال می شویم از نظرات شما هم استفاده کنیم.
موفق باشید


الحاقیات:
  • 8-9.jpg -   ضمیمه یافت نشد!
1393/10/28 @ 18:32
نظر از: سعید [بازدید کننده] 
سعید

سلام
فقط اومدم بگم آفرین
احسنت بر شما
مطالب وب شما واقعا ارزشمنده
التماس دعا

پاسخ:
سلام برادر بزرگوار ممنون از نگاهتان
التماس دعا

1393/07/02 @ 18:46
نظر از: ساقی دل [بازدید کننده] 
ساقی دل

خوشا آنان که با عزت ز گیتی / بساط خویش برچیدند و رفتند
ز کالاهای این آشفته بازار / شهادت را پسندیدند و رفتند . . .
هفته دفاع مقدس گرامی باد

1393/06/31 @ 21:31


فرم در حال بارگذاری ...