17
شهریور

شجره ملعونه طاغوتیان

درخت را دیده اید؟ از همان تنه ی تنومندی که دارد، دهها شاخه و صدها زیر شاخه و هزاران شاخه ی کوچک تکثیر می شود…!
شجره در لسان عرب نه فقط این درخت مادی ست، که خاندان و وابستگان و نحله و خط فکری هم “شجره” است.

شاید اشاره ی امام خامنه ای به شجره ی ملعونه، ابتدائا به آل سعود باشد، که بی شک آل سعود همان تنه ی تنومند این شجره ی ملعون است، اما وابستگان و حامیان مادی و معنوی این طاغوت، شاخ و برگ های متعدد این شجره اند!

از مستکبران و حامیان امریکایی اسرائیلی گرفته تا عمامه های انگلیسی و پیروانشان ک خواسته یا ناخواسته شاخ و برگ این درخت را می پرورانند، تا همین سرسپردگان داخلی که دوست دارند دست اول را بسوی آل سعود دراز کنند؛ همه می توانند از شاخ و برگ های این شجره ملعونه باشند!

پ.ن:
حضرت دلبر از لفظ شجره ملعونه طواغیت نام بردند! طاغوت ها ریز و درشت دارند؛ حواسمان باشد! قدمی، کلامی، حتی نفسی در راه پیوستن به طواغیت برنداریم!


free b2evolution skin
10
خرداد

جنگ با یمن، بازی در پازل بدخواهان اسلام

هر چند با اقدامات تروریستی علیه یمن،آل سعود توان حمله نظامی فرسایشی آن هم در مقابل نیروهای مردمی یمن را نداشت و نتوانست اهداف خود را در این کشور پیاده کند به ناچار با کمک آمریکا که پشت صحنه این تعرض است و عربستان هم مجری سیاست های غرببه ویژه آمریکا در منطقه است، دست به حمله نظامی زد.چرا که کوتاه اندیشانه است که تصمیم گیر را آل سعود بدانیم.

هدف مضحک عربستان برای حمله به یمن این بوده است که خواستار ایجاد دموکراسی در یمن می‌باشد. با توجه به اینکه این کشور دارای حکومت پادشاهی می‌باشد حال برای ایجاد استقلال و دموکراسی به کشور یمن تعرض می‌کند.عربستان با این حمله می‌خواهد تا دوباره حکومتی را در یمن بر سر کار آورد که از آن‌ها و سایر کشورهای مستکبر دنیا ماند آمریکا و غرب حرف شنوی داشته و وابسته به آن‌ها باشد.

یکی از اهدافی که اسرائیل و آمریکا  از این جنایات و حملات دارد به هم زدن نظم منطقه خاورمیانه است؛ که در راستای تحقق این هدف هر روز از طریق کشوری اقدام می‌کند.عربستان علیرغم اینکه به ظاهر یک کشور اسلامی است اما بازیچه و دست آموز غرب است و اهداف آن‌ها را در منطقه پیاده می‌کند.


free b2evolution skin
10
خرداد

دست های پیدا و پنهان در قالب موشن گرافیک

 تماشای این کلیپ موشن  کامل کننده بحث دست های پیدا و پنهان تجاوز به یمن خواهد بود.

در این کلیپ به تغییر رویکرد دولت آمریکا بابت مداخله در اوضاع منطقه پرداخته شده است. اوباما صراحتا اعلام می کند به سبب متحمل شدن هزینه های بالا در جنگ های اخیر منطقه، ازاین پس به کمک هم پیمانان خود جنگ و آتش افروزی را ادامه خواهد داد. جنگ نیابتی آمریکا در سوریه، عراق و حالا یمن تبعات جبران ناپذیری برای مردم منطقه به همراه داشته است.

نزدیکی آل سعود و آمریکا در محافل پنهان قدرت و همچینین حضور پررنگ لابی قدرتمند صهیونیستی در روند های بین المللی نشان می‌دهد که طراح اصلی این جنایات شیطان بزرگ آمریکا و دژخیمان بنی صهیون هستند.


free b2evolution skin
10
خرداد

جنگ نیابتی علیه یمن

در ادامه مباحث قبلی اینگونه می توان مطلب را پی گرفت:

صدور فرمان حمله به یمن از سوی کاخ سفید و معتلف کردن سایر ممالک منطقه با عربستان در راستای جلب رضایت دولت آل سعود بوده است. عربستان هم به دنبال آن است که این جنگ نیابتی در یمن را به اتکای القاعده و داعش پی بگیرد و لازم است بدین منظور هر چه زودتر غائله جنگ مستقیم را ترک کند اقدام دولت سعودی در تجاوز به کشور اسلامی یمن، نشان داد که این رژیم ملعبه و بازیچه‌ی دست آمریکا و اجرا کننده‌ی نقشه‌های شوم و تفرقه برانگیز این قدرت پوشالی در منطقه است آمریکایی که با ژست کدخدا منشی خود، همواره درپی آن بوده است که با ایجاد تفرقه و از هم گسیختگی بین ملت‌های اسلامی، بر آنها حکمرانی نموده و کشورهایی که تحت تأثیر بیداری اسلامی و با الگو گیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برابر حاکمان جور و ظلم ایستاده‌اند، به انحراف و بیراهه بکشاند.اما اسلام حاکم در این رژیم، نه اسلام ناب محمدی (ص) که اسلام آمریکایی است و عدم مشروعیت حکومت سعودیه مهمترین دلیل برای باج دهی به آمریکا است.

«آمریکا، صهیونیست‌ها، عربستان سعودی و همفکران آنان از اینکه یک مملکت استکبارستیز با فرهنگ و منطق خاص در کنار عربستان وهابی خشک مغز، شکل بگیرد وحشت دارند».«آیت الله نوری همدانی» و اما پیامبر اکرم -صلی الله علیه و آله و سلم- گاهی برای اینکه تعلق خاطر و تأییدات خودشان را نسبت به مردم یمن اعلام بفرمایند، می‌فرمودند: (إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ؛ الاصول الستة عشر/ 81 «بهترین مردان یمانی اند و ایمان یمنی است و من یمنی هستم».همچنین فرمودند: … بَلْ رِجَالُ أَهْلِ الْیَمَنِ أَفْضَلُ،‏ الْإِیمَانُ یَمَانِیٌ‏ وَ الْحِکْمَةُ یَمَانِیَّةٌ وَ لَوْ لَا الْهِجْرَةُ لَکُنْتُ امْرَأً مِنْ أَهْلِ الْیَمَن‏؛ کافی/8/70) یعنی «همانا اهل یمن برترند، ایمان یمنی است و حکمت یمنی است و اگر هجرت نبود من از اهل یمن می بودم».همچنین قدرت نمایی پوشالین، سرپوش نهادن بر اختلافات ضد و نقیض، ربط دادن مشکلات امنیتی داخلی به عوامل بیرونی، ایجاد تهدید برای مقابله با تهدید و ممانعت از گسترش هلال شیعی از سایر دلایل جهت ارزیابی حمله عربستان به یمن می باشد.


free b2evolution skin
10
خرداد

پشت پرده جنایات آل سعود..

در پست قبلی به علت نابود ساختن زیر ساخت های یمن پرداختیم در ادامه میخواهیم به این موضوع بپردازیم چه کسانی هدایت صحنه جنایت را برعهده دارند.

رژیم مرتجع آل سعود به نیابت از صهیونیست جنایتکار به دنبال ویران کردن یمن و به تبع آن خاموش کردن موج بیداری اسلامی در این کشور است. گسترش بیداری اسلامی در یمن بر موج اسلام هراسی آمریکا و رژیم دست نشانده آن در منطقه افزود؛ چرا که ماهیت اسلام تهدید جدی بر خوی استکبارگرانه غرب محسوب می‌شود و بدون شک هر چه بیداری اسلامی گسترش یابد عمر حکومت‌های استکباری نیز مسیر رو به نابودی را می‌پیماید.

در ا‌ین میان آمریکایی‌ها نقش هدایت صحنه را به‌گونه‌ای که به تحقق اهداف سعودی در جنگ -که البته کاملاً با اهداف آمریکا انطباق دارد- دنبال می‌کنند.آنها که گاهی وانمود می‌کنند موافق جنگ نیستند، عملاً در کنار آل‌سعود قرار دارند و این نشان می‌دهد که شکست عربستان در این جنگ ازنظر آمریکایی‌ها یک فاجعه بزرگ پدید می‌آورد و پیروزی عربستان برای واشنگتن یک اصل خدشه‌ناپذیر است اما با این وجود هیچ کس در منطقه تردید ندارد که عربستان بازنده قطعی است و تدابیر آمریکایی‌ها نمی‌تواند این سرنوشت قطعی را تغییر دهد.

واقعیت این است که سرمایه عربستان در یمن طی سال‌های اخیر و بخصوص طی هفته‌های اخیر خسارت جدی دیده است. برای عربستان بسیار دشوار است این واقعیت را بپذیرد که «یمن به یک کشور مستقل با مردمی که سابقه تمدنی چند هزار ساله دارند، تبدیل شده است». اما این واقعیت، خود را به آل‌سعود تحمیل خواهد کرد و سرزمین یمن قارون منطقه را خواهد بلعید.


free b2evolution skin
5
خرداد

علت نابود ساختن زیر ساخت های یمن

در ادامه پست قبلی که در راستای همین بحث است اینچنین ادامه می دهیم:

در سال ۱۹۶۸ متاسفانه بر اثر دخالت‌های حکومت عربستان و مصر یمن به دو قسمت یمن شمالی با حمایت عربستان و یمن جنوبی با حمایت مصر تقسیم شد و در ۱۹۹۲ زمانی که علی عبدالله صالح رئیس جمهور یمن شد وعده داده بود که همه مشکلات را حل کند اما خود زیر پرچم آمریکا و صهیونیست رفت و در ادامه در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ جنگ‌های شش گانه شکل گرفت و نهایتا در سال ۲۰۱۲ تحولاتی صورت گرفت که انقلابیون تلاش داشتند با مذاکره آن را مرتفع سازند.

 اما اینکه چرا آل سعود این تهاجم وحشیانه را نسبت به یمن انجام داده دلایل مختلفی دارد از جمله اینکه یمن به لحاظ منابع و معادن بسیار غنی است و همچنین به لحاظ شرایط جغرافیایی نیز تنها دو مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد و سایر قسمت‌ها شامل تنگه باب المندب و راه‌های ارتباطی به دریای سرخ و مدیترانه و… است و در واقع وحشت آل سعود، آمریکا و اسرائیل از تسلط یمن بر تنگه باب المندب است چرا که ۳۵ درصد انرژی جهان باید از این تنگه عبور کند و هچنین اهمیت این تنگه در بسیاری از مسائل اقتصادی و کشتیرانی و… باعث شده که آنان از تسلط یمن بر این تنگه هراس داشته باشند.چرا که با تسلط یمن بر تنگه باب المندب گمان می‌کنند که قدرت ایران نیز بیشتر خواهد شد.

صفحات: 1· 2


free b2evolution skin
31
اردیبهشت

دیپلماسی غرب منادی آزادی...!!

 

چند سالی است که منطقه آسیای شرقی شاهد ناامنی، برادرکشی و حضور متجاوزان متحجری است که با پرچم سیاه جاهلیت و به نیابت از استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار، دست به جنایت هولناکی زده اند که نه در وصف قلم گنجد و نه در حیطه عقل، که با جنایات خود جاهلین عصر پیامبر(ص)را روسفید کرده اند.

در راس این هرم جاهلیت عربستان سعودی است که به عنوان خائن الحرمین نماد شهوت رانی، غضب و تحجر زمانه است. مردم مظلوم یمن نزدیک دو ماه است که شاهد تجاوز و وحشی گری آل سعود علیه کشورشان هستند و این در حالی است که حلول ماه رجب که یکی از ماه های حرام خداوند می‌باشد نتوانست جلو خشم و عصیان آل سعود را بگیرد.  اتفاقاتی که در یمن می‌افتد در ‌‌نهایت بی‌رحمی است و نشان می‌دهد که کشور‌هایی که به لحاظ مالی در قدرت هستند چگونه به حریم دیگران وارد می‌شوند. آن‌ها به بهانه‌های مختلف به خود اجازه می‌دهند که در امور دیگر کشور‌ها دخالت کنند و به هر صورتی که دوست دارند حقوق ملت‌ها را زیر پای بگذارند.

دیپلماسی غرب و رسانه‌های وابسته، منادی آزادی و دموکراسی‌اند اما هر دو چشم بر جنایات عربستان در یمن بسته‌اند. مردم یمن آزادی را فریاد می‌کنند اما دولت‌های غربی و رسانه‌ها در حمایت از عربستان فعال هستند. عربستانی که رژیمی تمامیت‌خواه، خشن برای مردم خویش که همه آزادی‌های عرفی و مشروع را در این کشور ممنوع کرده است. کشوری که خود در نقطه صفر دموکراسی قرار دارد و مدعی است جنگ را برای دستیابی مردم یمن به دموکراسی راه انداخته است؟ بالاخره دموکراسی چیست؟ همانی است که غرب می‌گوید و یا آنی است که عربستان ادعا دارد؟ عربستانی که زنانش حق انتخاب و حتی اجازه رانندگی ندارند و حاکمانش، مردم را مایملک خویش می‌دانند و اراده‌ای جز اراده خویش را بر نمی‌تابند. آیا سزا است از چنین رژیمی حمایت کنند؟

آل سعود هيچ ربطي به اسلام ندارد ودر جنایت کار بودن او هیچ شکی نیست در آينده‌اي نزديك از كار خود پشيمان خواهد شد و خروش مردم  يمن آل سعود را در باتلاق نابودي خود خواهد كشاند. وظیفه هر انسان اهل فرهنگ و تمدن این است که در برابر این جنایت زبان باز کند وبا سکوت خود به یمن، به مردم یمن، به ساحت آزادی و به فردایی که باید مهربانی در آن حاکم باشد، خیانت نکند.


free b2evolution skin