14
آذر

اسلام منهای بصیرت و سیاست

پیرمردی در شام جلوی کاروان اسرا ایستاد و گفت: خدا را شکر که نَمُردم و شاهد خفت و خواری شما شدم که برخلیفه جهان اسلام خروج کرده اید. امام سجاد(ع) پرسید: آیا مسلمانی. گفت: آری. امام فرمود: آیا قرآن می خوانی. گفت: هرشبانه روز. فرمود: آیا آیه قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی(شوری/23) “ای پیامبربه مردم بگو من بابت مزد رسالتم چیزی ازشما جزمحبت به خاندانم را نمی خواهم” را دیده ای؟ پیرمرد گفت: آری. امام سجاد (ع) فرمود: اینهایی که دست بسته و پابرهنه در کوچه های شام می گردانند خاندان پیامبر هستند و آن سری که بر بالای نیزه قرار گرفته راس مبارک فرزند پیامبر است. آیا این محبت و مودت با خاندان پیامبر است؟

پیرمرد به شدت منقلب شد و گریه کنان به مجلس یزید رفت و به شدت به او اعتراض نمود تااینکه یزید دستور داد سرش را ازبدن جدا کردند.

اسلام منهای بصیرت و سیاست یعنی مردم کوفه، مردم شام، عربستان فعلی، قطر فعلی که با بیت المال مسلمین هزینه فیلم اهانت به پیامبر(ص) هالیوود را پرداخت می کنند. یعنی برخی کشورهای عربی مسلمان که در ماجرای قتل عام مسلمانان غزه در جنگ اخیرهیچ عکس العملی ازخود نشان ندادند و این در حالی بود که حتی مردم آمریکا نیز به نشانه اعتراض به اقدامات اسرائیل در سواحل دریاهای آمریکا تجمع نموده و از تخلیه بار کشتی های اسرائیلی ممانعت کردند.

صفحات: 1·


free b2evolution skin
نظر از: یاسین [عضو] 

خدایا به ما کمک کن هیچ وقت بصیرت تو دینمون رو از دست ندیم.
سلام عزیز
بهتون تبریک می گم. وبلاگ فعال و با موضوعات متنوع و جالبی دارید. انشاءلله که موفق باشید

پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتان
موفق و موید باشید

1393/09/24 @ 11:12


فرم در حال بارگذاری ...