21
بهمن

آمریکا شیطان نیست...!!!

در آیات قرآن کریم آمده است: استکبار، یکی خصوصیات شیطان و ازجمله حالات او در برابر خداوند متعال است.

حسادت، فتنه‌گری، بی‌وفایی نسبت به پیروان، پافشاری و حرص نسبت به گمراهی افراد بی‌تقوا از دیگر خصوصیات شیطان است که آیات متعدّد قرآن‌کریم به آنها اشاره دارد.

آمریکا شیطان نیست، بلکه از شیطان هم به‌مراتب فاسدتر و خطرناک‌تر است و مظهر واقعی اراده ابلیس است وهمه مظاهر مختلف فساد از ربا و فساداقتصادی گرفته تا خون وخونریزی و  فساد سیاسی در آن کاملاً بارزاست.در حقیقت نظام موعود آمریکا جز گمراهی بشریت و هضم فرهنگ ملل مختلف در فرهنگ شیطانی خود نبوده و نیست و اساساً از همان آغاز در پی رواج فرهنگ فسادگونه در عالم بوده است؛ از این رو می‌توان گفت امپراطوری آمریکااصلی‌ترین بازوی اشاعه و گسترش حکومت ابلیس در سرتاسرجهان است.نهایت ولایت شیطان بر انسان، وسوسه و فریب اوست امّا آمریکایی‌ها علاوه بر فریب‌کاری و وسوسه، دست به جنایت زده و اقدام‌کننده نیز هستند، از همین‌رو حضرت امام(ره) صفت «بزرگ» را به واژه «شیطان» افزوده‌اند؛ چراکه آمریکا را از لحاظ فساد در درجه‌ای بالاتر از شیطان‌های معمولی می‌داند، رهبر انقلاب می‌فرمایند«امام بزرگوار فرمود« آمریکا شیطان بزرگ است؛این «شیطان بزرگ »خیلی حرف پرمغزی است. رئیس همه‌ شیطان های عالم، ابلیس است؛ اما ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می‌تواند کند این است که انسان‌ها را اغواءمی‌کند؛ بیشترازاغواء، کاری نمی‌تواند کند؛ انسان‌ها را اغواء می‌کند، فریب می‌دهد، وسوسه می‌کند، امّاآمریکا، هم اغواء می‌کند، هم کشتار می‌کند، هم تحریم می‌کند، هم فریب می‌دهد، هم ریاکاری می‌کند؛ پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادّعای طرف‌داری از حقوق‌بشر می‌کند».

در پایان به یک نتیجه‌گیری مهم‌تر، از طرح این موضوع می‌رسیم، آن هم نگاه عده‌ای در درون کشور به دستان این شیطان بزرگ است که شاید مورد عنایت و الطاف آن قرار گیرند. افرادی که گشایش‌ها را در مذاکره و تعامل با آمریکا می‌دانند و البته در ماجرای مذاکرات هسته‌ای اخیر، پس از اصرار فراوان بر مذاکره با آنها، به‌خوبی متوجه فریب‌کاری و بدعهدی آمریکایی‌ها شده‌اند.

بر اساس تجربه‌های گذشته و عملکرد سراسر فریبکارانه و جنایتکارانه آمریکا،  علاقه وافر و بی‌حدّوحصر برخی افراد جز در قالب جهالت یا خیانت آنها قابل توجیه نیست. رهبر آگاه انقلاب‌ اسلامی در این زمینه می‌فرمایند «بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات –که از ابلیس بدتر است- بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟ دین به‌ کنار، انقلابی‌گری به‌ کنار، وفاداری به مصالح کشور چه می‌شود؟ عقل چه می‌شود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می‌دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌ عنوان دوست، به‌ عنوان مورد اعتماد، به‌ عنوان فرشته‌ نجات انتخاب کند؟».

برای دریافت فیلم محتوای درج شده بالا اینجا را کلیک کنید.

گزیده ای بیانات مقام معظم رهبری در 94/6/18


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: ... [عضو] 
5 stars

سلام بسیار عالی
موفق باشید

1395/11/21 @ 11:20


فرم در حال بارگذاری ...