10
خرداد

پشت پرده جنایات آل سعود..

در پست قبلی به علت نابود ساختن زیر ساخت های یمن پرداختیم در ادامه میخواهیم به این موضوع بپردازیم چه کسانی هدایت صحنه جنایت را برعهده دارند.

رژیم مرتجع آل سعود به نیابت از صهیونیست جنایتکار به دنبال ویران کردن یمن و به تبع آن خاموش کردن موج بیداری اسلامی در این کشور است. گسترش بیداری اسلامی در یمن بر موج اسلام هراسی آمریکا و رژیم دست نشانده آن در منطقه افزود؛ چرا که ماهیت اسلام تهدید جدی بر خوی استکبارگرانه غرب محسوب می‌شود و بدون شک هر چه بیداری اسلامی گسترش یابد عمر حکومت‌های استکباری نیز مسیر رو به نابودی را می‌پیماید.

در ا‌ین میان آمریکایی‌ها نقش هدایت صحنه را به‌گونه‌ای که به تحقق اهداف سعودی در جنگ -که البته کاملاً با اهداف آمریکا انطباق دارد- دنبال می‌کنند.آنها که گاهی وانمود می‌کنند موافق جنگ نیستند، عملاً در کنار آل‌سعود قرار دارند و این نشان می‌دهد که شکست عربستان در این جنگ ازنظر آمریکایی‌ها یک فاجعه بزرگ پدید می‌آورد و پیروزی عربستان برای واشنگتن یک اصل خدشه‌ناپذیر است اما با این وجود هیچ کس در منطقه تردید ندارد که عربستان بازنده قطعی است و تدابیر آمریکایی‌ها نمی‌تواند این سرنوشت قطعی را تغییر دهد.

واقعیت این است که سرمایه عربستان در یمن طی سال‌های اخیر و بخصوص طی هفته‌های اخیر خسارت جدی دیده است. برای عربستان بسیار دشوار است این واقعیت را بپذیرد که «یمن به یک کشور مستقل با مردمی که سابقه تمدنی چند هزار ساله دارند، تبدیل شده است». اما این واقعیت، خود را به آل‌سعود تحمیل خواهد کرد و سرزمین یمن قارون منطقه را خواهد بلعید.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...