21
بهمن

سناریوی جدید آمریکا برای براندازی انقلاب

دولت آمریکا، در دوران روسای جمهوری خود که بر اریکه ی قدرت تکیه زدند، موجودیت خود را در مدیریت دنیا به صورت تک قطبی دیده است. ایالات متحده توانسته است اکثر ملت ها و امت ها را به صورت تقریبی و با شدت ضعف های متفاوت، همراه و همگام خود کند.تنها امت و انقلابی که مغلوب براندازی و مهار غرب نشد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
غرب و به ویژه آمریکا، برای شناخت جنس انقلاب اسلامی به دنبال راه های متفاوت، جهت نفوذ در این جریان اصیل هستند. تاریخ انقلاب اسلامی، پر از سناریوهای سخت و نرم نفوذ آمریکا در دوره های مختلف است که دیپلماسی “سیاه و فروپاشی” اوباما (رئیس جمهور دیپلمات آمریکا) در این زمینه، قابل تامل است.
در دیپلماسی اول که همان دیپلماسی سیاه می باشد، ضمن تأکید بر روش های صلح آمیز، روابط رسمی با دولت جمهوری اسلامی ایران را نیز مد نظر قرار داده و با طرح تقابل گرایی از طریق تعامل گرایی، براندازی را براساس فشار از بالا و همراه سازی از پایین دنبال می کند.باید گفت که اساس و نتیجه ی این رهیافت، سرنگونی جمهوری اسلامی ایران از طریق ایجاد روابط سیاسی و رسمی و استفاده از نخبگان اپوزیسیون می باشد.
در دیپلماسی دوم که همان دیپلماسی فروپاشی می باشد، هرگونه رابطه رسمی میان دولت آمریکا و ایران را مردود شمرده و صرفاً ؛ رابطه با جامعه ایران، سازمان ها، گروه ها و افراد مختلف را مبنای کار خود قرار داده است.

اینکه رهبر معظم انقلاب فرمایش کرده اند که پس از مذاکرات هسته ای، جلوی راه نفوذ اقتصادی و فرهنگی آمریکا را می گیریم و راه نفوذ سیاسی آمریکا را ما قطعاً بسته ایم، بیانگر این موضوع می باشد که شیطان بزرگ، درصدد آغاز سناریویی جدید در جهت براندازی و از بین بردن انقلاب اسلامی به شکل نرم است.
یکی از اهداف راهبردی دولتمردان آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی وابستگی اقتصادی است در ایام تحریم، هم شعب ابی طالب و هم انقلاب اسلامی، شاهد رشد؛ بالندگی؛ پویایی در اقتصاد بوده است.اگر هوشمندانه تحریم ها برداشته شود، نگاه به بیرون و عدم اتکا به توانایی اقتصادی، افزایش و نمایان می گردد.اقتصاد مقاومتی، نسخه ی پیشرونده ی حال انقلاب است.ادبیات اقتصاد مقاومتی در علم اقتصاد دنیا، ادبیات بیگانه ای است ؛ چرا که جنس انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها متفاوت است.

دولت ؛ ملزم به اجرای قوانین در جمهوری اسلامی، متناسب با جنس انقلاب، شرایط روز انقلاب و راهبردهای رهبر معظم انقلاب است و باید طبق اهداف جمهوری اسلامی که همان پیش برندگی هست، اقدامات لازم را صورت دهد و از ورود شرکت های چند ملیتی بدون قید و بند جلوگیری به عمل آورد، چرا که این عوامل ؛ اقتصاد نوپا، متفاوت و پویای انقلاب اسلامی را به ورطه ی نابودی می کشاند و نه تنها رشد نمی کند، بلکه باعث مهار این انقلاب می شود.
با توجه به مذاکرات هسته ای کشورهای 1+5 با جمهوری اسلامی ایران و توافق اولیه (برجام)، و کار کارشناسی کامل با دید باز، فرصت مناسبی را مقدور ساخت که بتوان بی اعتمادی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت به آمریکا را بهتر شناخت، چرا که تردد مسئولین پایه اول اقتصادی، امنیتی و راهبردی شورای امنیت و دیگر دستگاه های اجرای خود از سوی مجلس سنا و کنگره آمریکا، دلیل این ادعاست.
رهبر معظم انقلاب با توجه به عمق بصیرت و فهم کامل، سناریوها و استراتژی های غرب را نقش بر آب می کنند، چرا که با این کار، همان شبهات و فضای غبارآلودی که ایجاد شده است را پاسخ داده اند.

تبیین سخنان رهبری با بیان بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی خوزستان


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...