21
دی

غفلت از رحمت خدا

من نمی دونم که چرا بعضی از ما ها فکر می کنیم ضرب المثل ها ، وحی منزلند و همشون عین حقیقت هستند !!
مثلاً می گویند : آب که از سر گذشت چه یک وجب ، چه صد وجب ! بیخود گفته هر کی گفته ! مگه فرقی نمی کنه که یک گلوله به آدم اصابت کنه یا صد گلوله ؟ صد هزار تومن بدهکاری با یک میلیون تومن بدهکاری فرق نمی کنه ؟ ! ! این حرفهای باند های تبهکاری و مافیاست ! ! پس هیچ وقت نگو ، من خیلی گناهکارم یا بدم و دیگه کار خوب فایده نداره ، خدا منو دوست نداره ، امام زمان منو یادش رفته !!!!
هر چقدر بد باشی ، باز زیر سایه رحمت خدایی . اللهم انی اسئلک برحمتک التی وسعت کل شی ء . حتی بعد از صد تا گناه ، با یک استغفار و دو رکعت نماز و ندامت قلبی ، شیطان نامید کن !
این حرف منو یاد یه داستان می اندازه: فردی در ماه رمضان بر حمید بن قحطبه وارد شد و دید که دارد روزه اش را می خورد . وقتی با تعجب علت کارش را پرسید ، حمید جواب داد که : من گناهی کرده ام که روزه ام قبول نمی شود . چون یک شب غلام هارون الرشید مرا به کاخ وی فراخواند . وقتی رفتم ، هارون گفت : با این غلام برو و هر چه گفت انجام بده . من هم با غلام به خانه ای رفتیم . غلام درب اتاقی را باز کرد ، 20 پیرمرد سادات بود ، گفت : گردن همه را بزن . من اینکار را کردم و اجساد آنها را داخل چاهی ریختم . سپس درب اتاق دیگری را باز کرد . در اتاق 20 جوان سادات بود . گفت گردن همه را بزن . و درب اتاق دیگر را باز کرد 20 پسر بچه سادات بود . گردن همه را زدم و داخل اون چاه ریختم . پس دیگر روزه من فایده ندارد . وقتی راوی این ماجرا را به امام کاظم ع گفت ، امام فرمود : ناامیدی او از رحمت خدا ، از گناهش بزرگتر است !!!!
من می گم اگر خدای ناکرده جهنم هم رفتید ، به اهل اون جا با صدای بلند بگید : قراره دنبالم بیان و ببرند ! !!

پ.ن: محل شهادت این 60 سادت همان زندان هارونیه است که در مشهد در ابتدای خیابان منتهی به قبر فردوسی قرار دارد . اگر دستمالی را داخل روزنه این چاه قرار دهید بوی عطر می گیرد . من امتحان کرده ام !!!!

shamimemalakut@


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...