3
شهریور

دعوت به چالش درحجاب اجباری


وقتي صحبت از حجاب مي‌شود، بهانه‌ها شروع مي‌شود؛ در اين ميان برخي مي‌گويند: پوشيدگي و حجاب زن، اشتياق و حرص مردان را افزايش مي‌دهد، آن‌ها براي مدعاي خود، به حديثي از پيامبر‌اکرم(صلي‌الله‌عليه‌و‌آله) که فرموده است: «انسان نسبت به چيزي که از آن منع شود، حريص مي‌شود» استناد مي‌کنند و معتقدند اگر زن، حجاب خود را کنار بگذارد، پس از مدتي براي مردان جامعه عادي خواهد شد و حساسيت جنسي از بين مي‌رود.

 برخي از خانمها نیز از اين دست مسائل را مطرح ميکنند که « چرا بانوان موظف به پوشاندن خود ميشوند؟ آفايان بايد خودشان را حفظ کرده و نگاه نکنند ،چرا بايد براي اينکه آقايان به گناه نيافتند و سالم بمانند زنان خود را به زحمت بياندازند وبا وجود شرايط سخت آب وهوا يي خود را محصور کنند بلکه هرکس موظف است امور مربوط به خودش را کنترل کند»

دسته اي نيزعنوان ميکنند که « اصلا آقايان نگاه هم بکنند مشکلي پيش نمي آید ، اگر هم گاهي مشکلي پيش مي آید براي اين است که هميشه مردان و زنان در جامعه اسلامي با محدوديت روبه رو بوده اند،اگر فضا باز باشد ديگر اين مسائل بوجود نمي آيد . در کشورهاي غربي که فضا بسيار آزاد و نامحدود است زن و مرد مشکلي پيدا نمي کنند و بسيار راحت در کنار همديگر هستند چون برايشان ديدن همه چيز عادي است .»

همین را بهانه کردیم تا از همه کاربران و وبلاگ نویسانی که حجاب را نه حصار که آزادی و احترام به خود می دانند؛ دعوت کنیم تا در این چالش شرکت کنند تا این حرکت کوچک که امروز در فضای مجازی رقم می خورد؛ به جنبشی جهانی بدل گردد و همه زنان و مردان آزاده؛ آن را در مسیر تحقق هدفش که ترویج «عفت» در جامعه و برای جامعه است؛ یاری برسانند.

از شمایی که دغدغه هایتان فراتر از امور روزمره هست، دعوت می کنیم تا با حضور و همراهی ارزشمندتان، به قوت گرفتن این تلنگر کوچک در دنیای مجازی کمک کنید که شاید جهان واقعی هم از آن تاثیر پذیرد.

حضور و نظر هر یک از شما مهر تاييدي است بر وصيتنامه يك شهيد كه در كنار خون خويش بر حجاب تاكيد مي‌كند.

ما با حضور تک تک شما کاربران گرامی در اين چالش  اعلام مي‌كنيم كه براي حمايت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران و امام راحل(ره) و خون شهدا هميشه آماده بوده ایم و حجاب را مهر قبولی صوم و صلاتمان می دانیم.

لطفا نظرات خود را ذیل این مطلب درج کنید.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(4)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
5 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.6 stars
(4.6)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

سلام دوباره
شما اگر کتابهایی که از خاطرات آزادگان عزیزمان نوشته شده مطالعه بفرمایید متوجه خواهید شد که شهدا، پاسداران واقعی ار عفت بودند و این جمله که سیاهی چادر من و شما سرخی خون شهداست اغراق نیست واقعیتی است که نباید بگذاریم به فراموشی سپرده شود. در قسمتهایی از خاطرات آزاده بزرگوار سرکارخانم معصومه آباد در کتاب “من زنده ام” فرموده اند که تلاش آن چهار خواهر بزرگوار برای تهیه چادر و حمایت برادران اسیر اردوگاه پس از مشاهده خواهران غیورشان با چادر در اردوگاه چه سیلی محکمی بر صورت دشمن محسوب می شد. یا این جمله از همان کتاب که: هرگاه در سلول ما باز میشد صدای شهید تندگویان شنیده میشد که میگفتند نصر من الله و فتح قریب و بقیه برادران یکصدا می گفتند وبشر المومنین. ترویج کتابخوانی با این موضوعات در مدارس بین نوجوانان دبیرستانی باعث آگاهی آنها از رشادت های مردان و زنانی خواهد شد که برای حفظ دیانت خود از جان خود گذشتند تا فرزندان شان ادامه دهنده راهشان باشند.
…………………………………………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
رعایت حجاب و عفاف برای زن و مرد واجب است و برای دور بودن از غرب‌زدگی نسل امروز باید وصایای شهدا را مدنظر قرارداده و با انتشار اهداف و آرمان‌های شهدا این نسل را با فرهنگ شهدا آشنا کرده و آنها را به سوی مسیر درست اسلام و انقلاب راهنمایی کنیم.باید با همان شیوه و روشی که غربی‌ها سعی در رخنه کردن به اذهان جوانان دارند و با استفاده از ابزار و لوازم بسیار پیشرفته رسانه‌ای تبلیغات سوء خود علیه حجاب و رعایت عفاف را آغاز کردند، ما هم با استفاده از همان شیوه شهدا و آرمان‌های شهدا را ترویج کنیم تا یادمان نرود برای به دست آوردن این ایران اسلامی و انقلابی چه خون‎هایی ریخته شده.
متشکرم از حضور و نطرات ارزشیتان
موفق باشید

1394/06/29 @ 12:02
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

سلام
من نیز حجاب را دوست دارم. ترویج آن را بیشتر.
هرگاه رسانه ملی در انجام وظایف خود کوتاهی نماید پای غریبه (ماهواره) هرچه بیشتر به جمع خانواده های اصیل و متدین و معتقد ایرانی باز خواهد شد، این روزها دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر بواسطه غوطه ور شدن در فضای مجازی، دور شدن از فرهنگ و اصالت و مقدسات را به دنبال دارد، بهترین راه بنظر حقیر ترویج از طریق رسانه ملی است. پیام های تبلیغاتی ، سریال ها، فیلم های سینمایی با نشان دادن زن محجبه و چادری به عنوان برترین و مقبول ترین و نشان دادن چهره واقعی منفور بی حجاب و بی بندوبار. رابرت مرداک مدیر شبکه ماهواره ای فارسی وان : برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد. و من قصد دارم ، تا موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم. در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند و اگر مادر را به لجن بکشیم تمام این جامعه به لجن کشیده می شود.
چشمان شهدا به اعمال ما دوخته شده است.
من به عنوان یک خانم خود حجاب را برگزیدم و پوشیدگی را بسیار دوست تر می دارم و در این وضعیت آسایش را با تمام وجودم حس می کنم . کشور عزیزم ، اعتقاداتم ، پوشیدگی و حجاب خود را که شاید گاهی با تنهایی ظاهری در چشم بیگانه همراه شود دمی با توجه و جمع و محبتهای دروغین تعویض نخواهم کرد. سپاسگزارم از تمامی کسانیکه برای حجاب و دختر و خانم عفیف ارزش ئ احترام قائل هستند.
………………………………………..
پاسخ:
سلام علیکم دوست خوبم
گرچه حجاب یک قانون اجتماعی است اما برای ترویج و صیانت از آن نیازمند کارشناسی و کار فرهنگی قوی و مبتکرانه هستیم.باید قبول کنیم که مراکز فرهنگی و رسانه های ما در این 36 سال گذشته در ترویج صحیح حجاب و عفاف در کشور کوتاهی کرده اند اما در این سال ها دشمن در نقطه مقابل با هجمه فرهنگی خود همواره روی بد حجابی و بی حجاب کردن مردم متمرکز بوده است.از دو دهه گذشته، تاکنون دست هایی به ویژه در حوزه هنر و خصوصا در سینما در کار است تا تصویری دروغین از زندگی خانواده های مذهبی در ایران ارائه کند و اساسا غربگراها می خواهند همان وضع آشفته و و کثیف خانواده های خود را به عنوان خانواده های مذهبی جا بزنند.هر چه قدر که خانواده ها و افراد متدین تر باشند، خوشبخت تر و شادتر خواهند بود و به هر میزانی که از دین واقعی و اخلاق و منش اسلامی به دور باشند به همین میزان از خوشبختی نیز فاصله می گیرند.
متشکرم از حضورتان در این چالش

1394/06/29 @ 11:41
نظر از:  

سلام .تشکر ز کار فرهنگی شما.به دلیل فطری بودن حجاب با یک ارتباط خوب می توان کسی را بد حجاب است به سمت رعایت حجاب دعوت کرد البته ناگفته نماند که برخی از روی غرض ولجبازی بد حجاب هستند.
……………………………
پاسخ:
با سلام و تشکر از حضورتان
مخالفت با حجاب با اغراض مختلفی همراه است حجاب در مرحله نخست باعث فساد اخلاقی در جامعه است و مسائل دینی را تضعیف می‌کند؛ اما در گام بعد با هدف سیاسی و دهن کجی به نظام، حجاب تضعیف می‌شود؛ چنان که برخی کشورهای اروپایی نیز با حجاب برخورد سیاسی کرده و با آن مقابله می‌کنند.
کم توجهی به این مهم، هنجارشکنی را در جامعه گسترش می دهد. ما باید از دولت و مسئولان در این زمینه مطالبه کنیم و طلبکار باشیم؛ زیرا برخلاف گفته آنها دولت می‌تواند با بخشنامه و توصیه در ادارات، بیمارستان‌ها، هواپیما‌ها و دیگر مراکز بر حجاب و عفاف تأکید کند؛ همان گونه که در صدا و سیما، حجاب لازم و ضروری رعایت می‌شود. روش های برخورد با هنجارشکنان در جامعه باید ساماندهی شودچرا که حجاب سمبل اسلام، نظام و اخلاق است؛ از این‌رو باید اسلامیت نظام حفظ و مشخص شود، دولت نیز باید همراهی کند، توصیه کند؛ در رسانه‌ها و دیگر مراکز نیز حرکت‌های جامع و مؤثر شروع شود؛ قبل از آن که بگویند دیگر نمی‌شود جلوی آن را گرفت.
موفق باشید

1394/06/22 @ 15:56
نظر از: حسيني [عضو] 

سلام خواستم بگم احسنت به اين حركت فرهنگي شما دوست خوبم…
وبلاگتون هم عاليه به ماهم سربزنيدخوشحال ميشيم.موفق باشيد.
……………………………………..
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از حضورتان
ان شا الله در اولین فرصت از وبلاگتان بازدید خواهم داشت.
موفق باشید

1394/06/09 @ 08:52
نظر از:  

سلام علیکم

در رابطه با مطلبی که این غرب زدها گفتن که در روابط آزاد هیچ اتفاقی نیفتاده پس این همه فجایع و تجاوزات جنسی که انسان شرم داره به زبان بیاره کجا داره رخ میده !

اگر حیا و عفاف درجامعه از بین برود خدا میداند چه اتفاقی خواهد افتاد هر چند همین الان هم ما شاهد خیلی از بی حیاییها هستم ولی نمتوانیم کاری بکنیم خدا کند که هر چه زودتر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه )ظهور کند و……
……………………………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
عادي شدن بي‌حجابي و از بين رفتن حساسيت مردان نسبت به برهنگي زنان آثار بسيار شومي در روابط جنسي به جاي مي گذارد. وقتي حساسيت جنسي نسبت به زنان از بين برود نيازهاي جنسي شكلي انحرافي و بيمار گونه به خود مي گيرند و به شكل هاي تنفرانگيز و در بسياري از موارد خطرسازي تبديل مي شوند.همانگونه که در غرب شاهد آن هستیم.
دوست خوبم از مشارکت شما در این چالش سپاسگذارم.
موفق باشید.

1394/06/08 @ 23:49
نظر از: فاطمه [عضو] 
5 stars

سلام دوستان عزيزم. مشكل بدحجابي در اطرافيان حتي كساني كه دم از حجاب ميزنند خيلي ازارم ميدهد خيلي دلم ميخواهد در جلساتي كه برگزار ميكنم حداقل يك سر سوزن تاثير گزار باشم.
…………………………………………..
پاسخ:
سلام علیکم
ان شا الله با افزایش اطلاعات در این زمینه در مسیری که قدم گذاشته اید موفق باشید.
از حضور شما در این چالش بسیار سپاسگذارم.

1394/06/08 @ 18:38
نظر از: hosna [عضو] 

محضر مبارک همۀ کوثری ها سلام عرض می کنم والبته همراه با ادب واحترام.
موضوع ،موضوع خوبی است. با اینکه در سالهای اخیر در مورد این مساله بسیار کارشده ولی انگار هر چه زمان به جلو حرکت می کند متفاوت تر وتلاشها برای تبیین مساله و جستجوی راهکارهای مناسب بیشتر می شود. واین نشان دهنده این مطلب است که دغدغه ومسولیت تک تک افراد جامعه به ویژه طلاب عزیز دوچندان شده وبه دنبال آن تلاش وهمت ومقابله با این معضل بزرگ بیشتر وبیشتر شود.

برخی افراد نابخرد گمان می کنند که بحث حجاب از زمان ورود اسلام به ایران وفقط مختص به زنان مسلمان است وبرای عمل به آن دلیل می خواهنددر حالی که حجاب یک امر مربوط به این زمان و ساخته و پرداخته بشر امروزی نیست بلکه قدمتی به اندازه ادیان ابراهیمی دارد و پوشش «زنان» از احکام مشترک میان همه ادیان ابراهیمی اعم از یهودیت،مسیحیت و اسلام است که هر کدام جداگانه آن را مورد تأکید قرار داده‌اند ودر نتیجه برای امر خلاف آن، که بی حجابی باشد باید به دنبال دلیل گشت.

با اینکه در ادیان مختلف، واکنش شدیدتری نسبت به عدم رعایت حجاب از سوی بانوان لحاظ شده است اما بازهم روز به روزشاهد طرح شبهات مغرضانه، لجوجانه و احیاناً از روی جهالت هستیم؛ رواج این شبهات در جامعه امروزی موجب شده که جایگاه و اهمیت «حجاب» خدشه‌دار شده و آن طور که در شأن جامعه اسلامی است به آن پرداخته نشود.

شبهاتی از قبیل : 1- حجاب مانع پیشرفت انسان می‌شود که طرز فکر رضاخان هم بوده و وی بر همین اساس دست به کشف حجاب زد 2- آیاتی که دال بر وجوب حجاب باشد، موجود نیست و اگر هم هست بر پوشش مو و … دلالت ندارد 3 - اینکه حجاب موجب حریص شدن آدمی می‌شود (الانسان حریص علی مامنع ) از این رو بهتراست که انسان آزاد باشد، 4- حجاب در زمان پیامبر(ص) واجب نبود 5- برخی معتقدند: چرا زن باید خود را بپوشاند مرد نگاه نکند 6- حجاب محدودیت است و نه مصونیت 7- اگر من حجاب داشته باشم خواستگار ندارم 8- برای حفظ شوهرم که هر روز با ماهواره سروکار دارد باید با آرایش و بی‌حجاب باشم. همچنین شبهاتی که در این راستا در دانشگاه‌ها و محافل علمی مطرح می‌شود نه تنها موجب سست شدن افکار عموم جامعه نسبت به این امر مهم قرآنی شده بلکه رعایت حجاب را به عنوان یکی از آموزه‌های مهم قرآنی را در حاشیه قرار می‌دهد.
ان شاءالله در پست های بعد به بررسی حجاب از منظر عهد عتیق می پردازیم.
……………………………………………………………..
پاسخ:
سلام علیکم
طبق تحقیقات گسترده ای که توسط اندیشمندان سرتاسر دنیا انجام گرفته مسئله حجاب امری فطری بوده و به هیچ وجه اجبار به حجاب بر هیچ قومی نبوده , جنس مونث به نام زن از زمانی که پا به عرصه حیات گذاشت اصولا بدلیل شرایط فیزیکی بدنش خود را از جنس مذکر محجوب میکرد.
تفاوت اساسي حجاب اسلامي با حجاب اديان گذشته، در اين است كه اسلام وجوب پوشش زنان را متناسب با شئونات انسان، با تعديل و نظم مناسب و به دور از افراط و تفريط، سهل‏انگاري مضر يا سخت‏گيري بي‏مورد به جامعه بشري ارزاني داشته است. حجاب اسلامي همچون حجاب مورد توصيه پاپ‏ها، به معناي حبس زن در خانه يا پرده ‏نشيني و دوري از شركت در مسايل اجتماعي نيست؛ بلكه بدين معناست كه زن در معاشرت خود با مردان بيگانه، موي سر و اندام خويش را بپوشاند و به جلوه ‏گري و خودنمايي نپردازد تا در جامعه، غريزه آتشين جنسي تحريك نگردد؛ بلكه در محيط خانواده، اين غريزه به صورت صحيح ارضا گردد.

از حضور شما در این چالش سپاسگذارم.
موفق باشید.

1394/06/07 @ 12:51
نظر از: محمدی [عضو] 

سلام

اگر اصلا هیچکدام از فواید بدیهی حجاب را در نظر نگیریم فقط به این نکته توجه کنیم
چرا دشمنان اسلام علاقمند هستند که زنان عریان باشند این نکته خود دلیلی بر اصرار داشتن حجاب زنان می باشد.
……………………………………………
پاسخ:
سلام علیکم
ميدان عفاف و حجاب ميدان جنگ است.برخي ها معتقدند در بحث جنگ نرم عفا ف و حجاب خيلي مطرح نيست،اما يكي ازابزار دشمن كه در آنجلس هم اتفاق افتاد بحث ترویج فساد اخلاقي و بي هويت شدن مي باشد.بي حجابي يكي از ابزار هاي نفوذ دشمن مي باشد.ترویج عفاف و حجاب هم عزم ملي و باورمي خواهد كه مانند يك سيل همه را با خود مي برد و مثل ويروس به همه جا سرايت مي كند.
دوست خوبم از مشارکت شما در این چالش بسیار سپاسگذارم.
موفق باشید.

1394/06/07 @ 10:47
نظر از: زینتا [عضو] 

دختربا نازبه خداگفت:
چطور زيبا مي آفريني ام و انتظار داري خود را براي همگان نكنم؟
خدا گفت:زيباي من!تو را فقط براي خودم آفريدم
دخترك،پشت چشمي نازك كرد و گفت:خدا كه بخل نمي ورزد،بگذار آزاد باشم
*خدا چادر را به دخترك هديه داد*
دخترك با بغض گفت:با اين؟اينطور كه محدودترم.اصلا مي خواهي زنداني ام كني؟يعني اسير اين چادر مشكي شوم ؟؟؟؟
خدا قاطع جواب داد:بدون چادر،اسير نگاه هاي آلوده خواهي شد…هر چيز قيمتي را كه در دسترس همه نمي گذارند.تو جواهري
دخترك با غم گفت:آخر…آخر،آنوقت ديگر كسي مرا دوست نخواهد داشت.نه نگاهي به سمت من خواهد آمد و نه كسي به من توجه ميكند
خدا عاشقانه جواب داد:من خريدار توام!
منم كه زود راضي مي شوم و نامم سريع الرضاست.
آدميانند و هزاران نوع سليقه!
هرطور كه بپوشي و بيارايي،باز هم از تو راضي نمي شوند!
اصلا مگر تو فقير نگاه مردمي؟آن نگاه ها مصدومت ميكند
*دخترك آرزويش را به خدا گفته بود و مي خواست چونان فرشته اي محبوب جلوه كند.
……………………………………………………
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از نظرو مشارکت شما در این چالش
موفق باشید.

1394/06/04 @ 21:09
نظر از: خادمین حضرت قاسم بن الحسن علیهماالسلام [عضو] 
3 stars

سلام
مطلب بسیار مهمی است. ممنون از پیشنهاد خوبتون
من هم مشارکت خودمو اعلام می کنم.
………………………………………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
با تشکر از حضور و مشارکتتان
منتطر نظرات ارزشمند شما در این زمینه هستیم.
موفق باشید.

1394/06/04 @ 17:11
نظر از: آسیه اسکندری [عضو] 

سلام

نغز ترین سخن را استاد مطهری (ره) فرموده اند که “اگر برهنگی وعریانی نشانه تمدن است پس حیوانات از همه متمدن تر هستند”

باید سعی کنیم فکر فریبنده” رهایی بی مرز ” وطعم شیرین نمای” بی قیدی” را از از ذهن نوجوانان وجوانها بیرون کنیم واین ممکن نیست مگر به دست مادران ومعلمانی که خودشان در حسرت آزادی نباشند!!!!!

همگی مؤید باشید.
………………………………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
بحث عفاف و حجاب مفصل است ولی بايد در وهله اول خانواده ها، آموزش وپرورش ،دانشگاه ها و اجتماع در این زمينه دقت بیشتري داشته باشند.
بی شک پدیده‌ی «برهنگی» بیماری عصر ماست که دیر یا زود به عنوان یک «بیماری» شناخته خواهد شد.

نکته معنوی و عرفانی قابل ذکر در این باب، پیام الهی آفریدگار هستی، خطاب به زنان است: «ای زن! آگاه باش، دنیا خراب آبادی است که هر نقطه آن به مین‌های شیطان و نگاه های آلوده، ناامن گشته است. اما فرشته های حجاب در محفل انس و یاد خدا در امنیّتی بی نظیر به سر می برند که دیگران از طعم آن بی خبرند. » (محمدرضا اكبری، تحلیلی نو و عملی از حجاب در عصر حاضر، ص ۱۴ ـ ۱۶)
دوست خوبم از مشارکت شما در این چالش بسیار سپاسگذارم.
موفق باشید.

1394/06/04 @ 10:23
نظر از: مرضیه صالحی [بازدید کننده]
مرضیه صالحی

سلااااااااااااااااااام..خدا قوت
………………………………………
پاسخ:
سلام دوست خوبم
متشکرم از حضورتان
سلامت باشید.

1394/06/03 @ 14:40
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام.. سلام به شمایی که در دلتان چنین دغدغه های قشنگی دارید….چند هفته ای است دخترانی که سن کمی دارند و در حوزه علمیه ی حضرت زینب سلام الله علیها یزد درس می خوانن همه هم و غم خود را روی همین مساله گذاشته اند…پای حرف هایشان که می نشینی گاه دلت می گیرد…گاه از تعجب دهانت باز می کند..گاه حیرت می کنی…نمی دانم دوره اخر الزمان انگار همه چیز عجیب می شود…. دوست دارم در این بحث زیبا شرکت کنم….باشد که نتیجه ی خوبی در بر داشته باشد…فعلا
……………………………………………………………
پاسخ:
سلام علیکم
یکی از مهم‌ترین فسادهای شایع امروز در میان مردم مسلمان، پیروی از فرهنگ غرب و فاصله گرفتن از فرهنگ پاک و ارزشمند دین مقدّس اسلام است. به طوری که مرد و زن مسلمان با نادیده گرفتن اصالت دینی و ارزش‌های فرهنگی خود، رفتارهای اجتماعی خود را با انسان‌های گم‌راه دنیا تطبیق داده و حتّی در نوع لباس پوشیدن و رنگ لباس و مو و امثال آن، از آن‌ها پیروی می‌کند.
اگر چه اجباری در دین نیست، امّا بانوانی که ادعا می‌کنند. محبّ فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) هستند، بانوانی که قلب‌هایشان آکنده از عشق و ارادت به حضرت است، آن‌ها که با یاد حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) آن گوهر کوثر و دختر حیدر، دیدگان‌شان همواره بارانی است باید در نوع بینش و تفکّر خویش تجدید نظر نموده و محبّت قلبیِ خود را با اطاعت عملی همراه سازند.
با تشکر از حضورتان

1394/06/02 @ 17:38
نظر از: لبخندها وگریه های یک طلبه [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
این هم امتیازمن به وبلاگ شماوتشکرفراوان
……………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
متشکرم دوست خوبم

1394/06/02 @ 17:36
نظر از: لبخندها وگریه های یک طلبه [عضو] 

سلام علیکم
درپاسخ باید گفت اگر درغرب فضا آزاد است وهیچ محدودیتی نیست وبرای مردمش هیچ مشکلی بوجود نمی آید پس چرا شاهد روابط جنسی درغرب وگسترش آن هستیم؟!!، آنها حتی به رابطه ی جنسی با حیوانات نیز روی آورده اند..
حفظ وگسترش نهاد خانواده با وجودحیا وعفاف درجامعه به شدت ارتباط دارد وباور کنیم که اگر حیا وحجاب نباشدمشکل بوجودمی آورد.

حاج آقا(اسمشان را فراموش کردم)درسخنرانی فرمودند:غیرممکن است کسی بگوید من فیلم ویا تصاویربی حجاب را مثلا در ماهواره می بینم ولی هیچ تاثیری در من نمی گذارد صد در صد تا ثیر دارد.
…………………………………………………………………………..
پاسخ:
سلام علیکم
جوامع غربی با برداشتن منع دو ضرر کرده‌اند: یکی اینکه تحریک را به معنای عمومی کم نکرده‌اند اما به معنای فردى کم شده است و این به آن معناست که لذت افراد در روابط کمتر شده است. و همین باعث تضعیف خانواده در غرب شده است.
با تشکر از مشارکت شما دوست خوبم

1394/06/02 @ 17:29
نظر از: كمالي انداني [عضو] 
كمالي انداني

سلا به شما آفرین می گم که این موضوع را انتخاب کردین.
(((زنان و دختران زیادی لحظاتی را که در مکان‌های عمومی، روسری از سر برداشته و با دوربین ثبت کرده‌اند، در این صفحه منتشر می‌کنند و برایش شرح عکس می‌نویسند.)))
جملات داخل گیومه را از یکی از سایت های مشهور این روزها انتخاب کردم و واقعا واقعا واقعا متاسفم. باید کاری کرد….
……………………………………………………….
پاسخ:
سلام علیکم
این گونه کارها هم حربه تازه ای است برای به راه انداختن موج تازه ای از بی بند و باری در کشور.
متشکرم از حضور و مشارکت شما دوست گرامی
موفق باشید

1394/06/02 @ 17:04


فرم در حال بارگذاری ...