13
بهمن

ریشه توهین به ادیان

حضرت محمد(ص) پیام آور دوستی، مهربانی و رحمت للعالمین است، خداوند متعال ایشان را به سوی بشریتی که در ظلمات و گمراهی غوطه ور شده بودند فرستاد تا ایشان را به سوی نور هدایت کند. هیچ کشوری نمی‌تواند با توهین به این همه عظمت از ابهت و حب پیامبر در قلوب مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان بکاهد یا به وجهه اکمل کننده‌ی ادیان توحیدی خدشه‌ای وارد کند، قدر مسلم آن است که آنچه آشکار می‌شود نور مقدر و هیبت استوار اسلام و مسلمین است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: این حرکات مذبوحانه دشمنان، نشانه عظمت و اهمیت خیزش بیداری اسلامی و بشارت دهنده رشد روز افزون آن است .جریانات اخیر حکایت از این دارد که چون کوردلان نمی‌توانند با منطق و استدلال در برابر اسلام به پا خیزند؛ بنابراین به چنین حربه‌های کثیفی روی می‌آورند.

توهین‌های دنیای غرب  برخواسته از حنجره‌ی آزادی در مکتب لیبرالیسم است پس چگونه است در کشوری که دم از آزادی ادیان می‌زنند حجاب منع می‌شود و اجرای شعائر دین اسلام محکوم می‌گردد؟ اسلام دین تکفیر نیست و مانند پیامبرش دین دوستی، صلح و مهربانی می‌باشد.توهین به ادیان به ویژه اسلام معارض با اصول پذیرفته شده اخلاقی در تمام مذاهب و مکاتب است و ریشه در طینت پلید صهیونیسم بین‌المللی دارد،مسلما گرداب بحران معنویت که امروز اردوگاه غرب را گرفتار کرده است مجال اندیشه ورزی ملت‌ها را خارج از دایره‌های محدوده جغرافیایی و ایسم‌های به بن بست رسیده فراهم ساخته و زمینه گرایش به حقیقت که در صدرآموزه‌های اسلام ناب محمدی ( ص) است مهیا می‌کند؛ از این رو سردمداران ظلم و ستم دنیای افسون زده غرب، عاجز از درک حقیقت با زیر پا گذاشتن مرزهای اخلاق و انسانیت در پاسخ به نیازهای جدی جوامع خویش به انحراف رفته‌اند و بر عقلانیت مهر باطل زده‌اند.

اعمال ضد اسلامی غرب نشانگر عجز توهین کنندگان در برابر اسلام است و این توطئه‌ها نه تنها نمی‌توانند موجب تحقیر مسلمانان شوند بلکه بیش از پیش ابعاد فراگیر و جهان شمول پیام‌های بی زنگار آیین پاک محمدی را نمایان می‌سازند؛ بنابراین ما از دولتمردان به ویژه وزارت امور خارجه کشورمان انتظار داریم در یک اقدام انقلابی پاسخ یاوه گویی‌های سردمداران ملحد و مفسد فرانسه و حامیان آن‌ها را بدهند.


free b2evolution skin
نظر از: فانوس [عضو] 

شهادت مولایم را تسلیت عرض می نمایم.
امام حسن عسکری(ع):
پـارسـاتـریـن مـردم کسـى است که در هنگـام شبهه تـوقف کنـد.
عابـدتـریـن مـردم کسـى است که واجبـات را انجـام دهـد.
زاهـد تـریـن مـردم کسـى است که حـرام را تـرک نمـاید.
کـوشنـده تـریـن مـردم کسـى است که گنـاهـان را رهـا سازد. (تحف العقول ،ص 489.)
http://fanoos.kowsarblog.ir

1394/09/28 @ 22:28
نظر از: رحیمی [عضو] 

با سلام
تمام اروپایی‌ها باید بدانند که مادر امام زمان ما یک اروپایی است.

چرا تاکنون این خبر را به آن‌ها نرسانده‌اید؟
تمام اروپایی‌ها باید بدانند که مادر امام زمانِ ما و مادر آن کسی که در انتظارش هستیم، یک اروپایی است. با توجه به اینکه این داستان جذاب، با فطرت و دلِ انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کند، شما فکر کنید اگر اروپایی‌ها این موضوع را بدانند، چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا شما تا کنون این خبر را به آن‌ها نرسانده‌اید؟
یاعلی علیه السلام
http://mohadese-borojerd.womenhc.com

1393/11/21 @ 20:56
نظر از: صبا [عضو] 

سلام مطالبتون بسیار زیبا و به جا بود. اجرکم عندالله

1393/11/15 @ 23:27
نظر از: سعید [بازدید کننده] 
سعید

سلام
خدا قوت

1393/11/08 @ 18:17
نظر از: صداقت...! [عضو] 

سلام دوست عزیز
انتخاب شایسته ای بود
موفق باشید
در پناه حق

1393/11/06 @ 23:15


فرم در حال بارگذاری ...