17
شهریور

بهترین آرزو....

مرا از کسانى قرار ده که صدایشان زدى و آنها نیز به سوى تو آمدند. إلهی، واجعلنی ممّن نادیته فأجابک، ولاحظته فصعق بجلالک، فناجیته سرّاً وعمل لک جهراً. إلهی، لم أسلّط على حسن ظنّی قنوط الإیاس، ولاانقطع رجائی من جمیل کرمک...: "إقبال الأعمال ص 299، بحار… بیشتر »

free b2evolution skin
17
شهریور

خدای قلب من

خداى من! در این فکر بودم که اگر مرگ به سراغ من آید چه کنم و چگونه با تو روبرو شوم؟ آیا به نماز و روزه ام بنازم؟ نه، همه کارهاى من پر از عیب و نقص است، پس چه کنم، چه چیز را به درگاه تو عرضه کنم؟ فهمیدم، تنها یک چیز دارم که بى عیب و نقص است و مى توانم آن… بیشتر »

free b2evolution skin
17
شهریور

شجره ملعونه طاغوتیان

شاید اشاره ی امام خامنه ای به شجره ی ملعونه، ابتدائا به آل سعود باشد، که بی شک آل سعود همان تنه ی تنومند این شجره ی ملعون است، اما وابستگان و حامیان مادی و معنوی این طاغوت، شاخ و برگ های متعدد این شجره اند! بیشتر »

free b2evolution skin
9
شهریور

پنج وادی خود سازی در کلام مجتهدی تهرانی

كسي كه اين پنج صفت را داشته باشد ديگر در دنيا و آخرت،سعادتمند است. بیشتر »

free b2evolution skin
7
شهریور

آیه التقا البحرین و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

آیه التقا البحرین از جمله آیاتى است که علاوه بر معنا و تفسیر ظاهری، به حکم تفسیر باطنى بر آن حضرت منطبق است: مرج البحرین یلتقیان. بینهما برزخ لایبغیان. یخرج منهما اللؤلؤ و المرجان. (الرحمن، 22-19) غالب مفسّران و محدثان و مورخان فریقین، معتقدند که شأن ن… بیشتر »

free b2evolution skin
7
شهریور

عوامل تاثیر گذار در تحکیم خانواده

به مناسبت سالروز  پیوند آسمانی یاسین و کوثر ازدواج، استحکام و قوام شخصیتی زن و مرد و در عین حال، ارتقای روحی، معنوی و آرامش روانی فرد را به دنبال دارد. همچنین موجب بهداشت روحی و روانی یک جامعه و حاکمیت عفاف و حس مسئولیت پذیری می گردد.امروز، با توجه… بیشتر »

free b2evolution skin
6
شهریور

نتیجه رابطه ی حضوری با خدا

گرفتار روزمرّگی‌‌هاشدن از آن‌جا پیدا می‌شود که انسان رابطه‌ی حضوری با خدا را از دست بدهد در نتیجه از هیچ چیز راضی نمی‌شود بدون آن‌که بتواند آن چیز‌ها را ترک کند. می‌گویند: شخصی شیطان را لعنت‌ می‌کرد، اتفاقاً شیطان برایش متمثل شد و گفت من شیطانم. به او… بیشتر »

free b2evolution skin
5
شهریور

تاثیر ایمان در زندگی مشترک

مولوی می‌گوید: شخصی رفت به در خانه‌ی معشوقش، او از پشت در پرسید چه کسی هستی؟ گفت: «من». معشوقش در را به رویش باز نکرد، رفت و یک سال خود را اصلاح کرد تا شایسته‌ی ملاقات شود، سال بعد که آمد، باز معشوق او از پشت در پرسید چه کسی هستی؟ گفت: «تو»… بیشتر »

free b2evolution skin