28
دی

امام حسن عسکری و مساله مهدویت

  دو نکته ای که باید در زندگی امام حسن عسکری‌علیه‌السلام مدنظر قرار بگیرد،ابتدا بحث پیش از تولد ایشان و دوم شهادتشان بسیار حایز اهمیت است. از امام جوادعلیه‌السلام به بعد ائمه به استثنای وظایف امامت و هدایت در جامعه اسلامی، زمینه‌ساز ظهور حضرت… بیشتر »

free b2evolution skin
27
دی

تولد شوم صهیونیسم در فلسطین

اولين پيشگامان و پيشاهنگان مرگ‌آفرين در سرزمين فلسطين اشغالي، مهاجرين يهود روسي بودند كه گلداماير و بن گورين از جمله آنان مي‌باشند. اين مهاجرت از آغاز پيدايش افكار صهيونيستي شروع شد. كشتار يهوديان بي‌گناه در شب عيد فصح در سال 1903 توسط «اوباش و پليس»… بیشتر »

free b2evolution skin
24
دی

طعم مادری

باز هم حکایت از مادر شدن و غریزه مادری است که در وجودم هرازگاهی بهانه میگیرد. مادر شدن یکی از نیاز های روانی زنان است. زنی که مادر می شود احساس تکامل و بلوغ دارد و به سمت کمال حرکت میکند و به اوج محبت کردن، عشق ورزیدن و البته دوست داشته شدن می رسد.… بیشتر »

free b2evolution skin
19
دی

چشمان گریان در روز قیامت

آیت الله حق شناس: و كُلُّ عَيْنٍ بَاكِيَةٌ يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِلَّا ثَلَاثَ أَعْيُنٍ عَيْنٌ بَكَتْ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَ عَيْنٌ غُضَّتْ عَنْ مَحَارِمِ اللَّهِ وَ عَيْنٌ بَاتَتْ سَاهِرَةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ. تمام چشم ها روز قیامت گریان است الا سه… بیشتر »

free b2evolution skin
3
دی

شباهت امام صادق (ع) وامام زمان عج

  تحلیل گران و مورخان تاریخ دوران ولایت امام صادق (ع) را نقطه عطفی در تاریخ تشیع می دانند که اوضاع و شرایط سیاسی به علت دگرگونی هایی که داشت بستری مناسب برای بیان و تببین معارف تشیع و اسلام ناب محمدی از منبع اصلی حکمت فراهم کرد؛ تا اصول اعتقادی و فقه… بیشتر »

free b2evolution skin
3
دی

امام صادق و داعیه تشکیل حکوت اسلامی

برای دانلود صوت روی آیکون بالا کلیک کنید. بیشتر »

free b2evolution skin