26
اسفند

هفت سین های آسمانی...

     هفت سین قرآنی: سلام علیکم بماصبرتم(رعد/24)  سلام قولاً من رب رحیم(یس/۵۸)  سلام علی ابراهیم(صافات/۱۰۹)  سلام علی موسی(صافات/۱۲۰  سلام علی ال یاسین(صافات/130)  سلام علی المرسلین(صافات/۱۸۱ سلام هی حتی مطلع الفجر(قدر/۵) هفت سین اسماء الهی: سبحان سالم… بیشتر »

free b2evolution skin
25
اسفند

شیعه و تقارن فاطمیه و نوروز

فاطمه کبری سلام الله علیها شرط عزت اولاد آل علی است؛ کسی که همه موجودیت خود را به پای اقامه ولایت حق و امیرالمومنین گذاشت و مهمترین دستاوردش ولایتمداری بود، از طرفی سال نو جریان فعل و انفعال طبیعی طبیعت است؛ زمان و عمر در طی سال می گذرد و هر کدام از ما… بیشتر »

free b2evolution skin
23
اسفند

دشمن شناسی از دیدگاه امام جعفر صادق(ع)

نهضت امام صادق علیه السلام یک نهضت فرهنگی بود. دشمن شناسی بیرونی ،آمریکا، اسراییل و جریان های پیرامونی نبود.دشمن شناسی ایشان توجه دادن ما انسان ها به این بود که دشمن در درون خود ماست. جامعه صادقی چنین جامعه ای است. جامعه شمشیر کشیدن و پذیرفتن نیروهاو… بیشتر »

free b2evolution skin
23
اسفند

ریز نوشت سیاسی1

هیچکس تصور نکند دشمن از خباثت و خصومت دست برمیدارد.. مسئولان کشور و دولت نباید به دست بیگانه چشم بدوزند و بدانند حتی یک قدم عقب‌نشینی، پیش روی دشمن را به دنبال می‌آورد بنابراین باید فکری اساسی کرد و با تکیه بر ملت و نیروهای داخلی بگونه‌ای عمل کرد که اگر… بیشتر »

free b2evolution skin
20
اسفند

قضاوت و انواع ایمان

مولای ما امیر المومنین علیه السلام می فرمایند: یک نوعی از ایمان هست که ثابت است، در درون دولتِ وجود احاطه دارد، قطعی است، از کلام امیرالمومنین علیه السلام به دست می آید این ایمان برای همه نیست، چون بلافاصله می فرماید که: بعضی از جنس های ایمان هم این است… بیشتر »

free b2evolution skin
17
اسفند

روحانیت و فرهنگ جامعه

 موضوع پایان نامه: نقش اجتماعی روحانیت در ساخت فرهنگ جامعه پژوهشگر:ف.مومنی مقطع: کارشناسی برای دریافت چکیده  پایان نامه اینجا را کلیک کنید. بیشتر »

free b2evolution skin
17
اسفند

درمان تنبلی در عبادت

امام سجاد(ع) در سومین درخواست خویش در فراز یازدهم از دعای مکارم الاخلاق خطاب به خداوند متعال می‌فرمایند «وَلاتَبْتَلِیَنّی بِالْکَسَلِ عَنْ عِبادَتِکَ»؛‌ از آن جهت که تنبلی و کسالت از پدیده‌های شوم بشر بوده و مانع پیشرفت انسان می‌شود، حضرت زین… بیشتر »

free b2evolution skin
17
اسفند

اصحاب فیلم

"هوالواقف علی السرائر والضمائر" صبر کن سنگ که سجیل شود می فهمید / آسمان غرق ابابیل شود می فهمید سپاه ابرهه از قلب آمریکا لشگرکشی می کند به قلب مقدسات مسلمانان جهان ... این بار "اصحاب الفیلم" اند که سوار بر سناریوهای شیطانی می تازند ... و نمی… بیشتر »

free b2evolution skin
16
اسفند

چگونه فاطمه (س) را دوست بداریم؟

محبّت براي خدا، نعمت بزرگ و موهبت عظيمي است. خداي عزّوجل، براي دوستداران خود درجه‏  بزرگ و منزلتي سترگ و برکت و خير، قرار داده است. همانگونه که پيامبر به آن دستور فرموده آن روز که گفت: «سه چيز است که اگر در وجود کسي باشد شيريني ايمان را خواهد چشيد و در… بیشتر »

free b2evolution skin
14
اسفند

حقیقتی انکار ناپذیر....

فاطمه( سلام الله علیها) جوان و شاداب بود، تا شهادت رسول گرامی اسلام (صل الله علیه و آله و سلم ) هم عارضه ای نداشت. سن و سال آن بانو را نیز منابع مختلف قریب به بیست سال دانسته اند.(با اندکی کم و زیاد) چه بلایی بر سر حضرتش آمد که نوشته اند: بلافاصله پس از… بیشتر »

free b2evolution skin
8
اسفند

بایسته های اخلاقی یاران مهدی زهرا....

اولین و مهم ترین ویژگى فرهنگ مهدویت، شناخت کامل و راستین وجود گران قدر امام زمان (عج)، این ذخیره بزرگ خداوندى است. اهتمام بر شناخت امام، لزوم تبعیت وى را در پى خواهد داشت و پیروى از امام نیز ما را در مسیر تربیت الهى قرار خواهد داد. انسان با شناخت صفات و… بیشتر »

free b2evolution skin